به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۲۶۵۶۴۲

ترمز قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو کشیده شد

ترمز قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو کشیده شد
گروه اقتصادی: تغییر موضع شورای رقابت شورای رقابت مبنی بر افزایش قیمت خودرو موجب شد تا ترمز افزایش قیمت محصولات پرطرفددار میان قیمت ایران خودرو در بازار کشیده شود و «206 صندوقدار» تنها خودرویی بود که امروز با رشد قیمت در بازار عرضه شد. در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو خودروهایی مانند« پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF7»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظر خریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.
 
براساس ارزیابی های صورت گرفته در میان محصولات ایران خودرو امروز و در ششمین روز تعطیلی مراکز شماره گذاری خودرو بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند. در میان محصولات این گروه تنها «پژو 206 صندوقدار» افزایش دو میلیونی قیمت در بازار داشت و قیمت آن نسبت به روز گذشته به 247 میلیون تومان رسید. براساس ارزیابی های صورت گرفته سایر محصولات پرطرفدار این شرکت امروز بدون تغییر قیمت در بازار روبرو شد. به گفته فعالان بازار خودرو «سمند LX» که از ابتدای هفته گذشته همواره با رشد قیمت روبرو بود امروز بدون تغییر و با قیمت 193 میلیون تومان معامله شد.«سمند LX با موتورEF7»  نیز امروز در بازار با قیمت 210 میلیون تومان و «سورن» نیز با قیمت 248 میلیون تومان در بازار عرضه شدند. در میان خانواده 206 نیز «پژو 206 تیپ دو» امروز بدون تغییر و با قیمت 203 میلیون تومان معامله شد، «پژو 206 تیپ 5» نیز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شد، این خودرو در بازار 245 میلیون تومان فروخته شد.
برچسب ها: قیمت خودرو
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها