به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۲۶۵۶۵۳

جدیدترین نسل کیا اسپورتیج چه امکاناتی دارد؟

جدیدترین نسل کیا اسپورتیج چه امکاناتی دارد؟
گروه اقتصای: به تازگی یک فیلم جاسوسی از یک کیا اسپورتیج با استتار منتشر شده است که نشان از نسل بعدی این خودرو در آینده دارد. اینطور که مشخص است، هیچ کس در اطراف این خودرو حضور نداشته به همین دلیل شخصی که دوربین به دست دارد، توانسته با یک نگاه کوتاه به زیر کراس اوور نزدیک شود. 

 نگاه اجمالی به این خودرو نشان می دهد که Sportage جدید دارای چراغ‌های جلو بصورت عمودی در یک محیط ذوزنقه‌ای است. چراغ‌ها لبه داخلی را اشغال کرده است که شباهت زیادی که بینی ببر دارد. این SUV همچنین دارای چراغ‌های عقب LED است که از جلوه‌های ظریف و براق تری برخوردار هستند.به غیر از این، همچنین می‌توانیم ببینیم که اسپویلر سقف دار یک چراغ توقف با نصب بالا را می‌گیرد. این مدل آزمایشی خاص نسخه شاسی کوتاه بود و کیا نسخه شاسی بلند ۲۰۲۲ Sportage را نیز در بازار‌های بین المللی منتخب مانند چین روانه بازار می‌کند. تصاویر جاسوسی قبلی همچنین جزئیات طراحی مربوط به کیا اسپورتیج ۲۰۲۲ را فاش کرده است.

 بر اساس مدل‌های اخیر کیا، انتظار می‌رود اسپورتیج در داخل نسبتاً چشمگیر باشد. جدیدترین مدل‌های این شرکت از طراحی چشم نواز و اجرای قوی این فناوری برخوردار هستند. اسپورتیج بر روی همان پلت فرم جدیدترین هیوندای توسان سوار خواهد شد.برخی از موتور‌های اسپورتیج نیز باید همان موتور‌های موجود در توسان باشند. موتور پایه هیوندای یک موتور چهار سیلندر خطی ۲.۵ لیتری است که ۱۸۷ اسب بخار قدرت (۱۳۹ کیلووات) و ۱۷۸ پوند فوت (۲۴۱ نیوتن متر) دارد. یک هیبرید نیز با استفاده از توربوشارژ ۱.۶ لیتری چهار سیلندر تولید ۲۲۶ اسب بخار (۱۶۹ کیلووات) و ۲۵۸ پوند فوت (۳۵۰ نیوتن متر) وجود دارد. گزارش شده است که Sportage مدتی در ماه آوریل آغاز به کار خواهد کرد و فروش در ایالات متحده قبل از پایان سال آغاز می‌شود.
.....
برچسب ها: کیا اسپورتیج
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها