به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۲۶۵۶۹۰

سریال های فصل بهار نمایش خانگی چیست؟

گروه فرهنگ و هنر: با بسته شدن سینما ها با قرمز شدن اکثر شهر های ایران بار دیگر هنرمندان و سرمایه گزاران را به نمایش خانگی کشاند تا همانند فصل قبلی یعنی زمستان 99 پرسریال باشیم.
در ادامه با معرفی سریال های جدید نقل و قول از وبسایت دانلود فیلم زردفیلم همراه شما عزیزان هستیم.

سریال میدان سرخ
میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در ژانر اکشن اجتماعی بار دیگر با ژانری متفاوت همانند سریال قورباغه نمایش خانگی را لرزاند. بازیگران محبوبی همچون حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، کاظم سیاحی، مسعود کرامتی، امید روحانی، بهدخت ولیان، آرمین رحیمیان، علی مصفا و امیر حسین آرمان ایفای نقش میکنند. فیلمبرداری سریال نمایش خانگی میدان سرخ در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال کشور بوده که بمدت هشت ماه به طول انجامید.
تعداد قسمت : ۲۲
مدت زمان : ۶۰ دقیقه
کارگردان: ابراهیم ابراهیمیان
نویسندگان: سارا سلطانی، علی مسعودی نیا
نحوه دانلود : بر روی لینک زیر کلیک کنید یا وارد وبسایت WWW.ZARDFILM.IN شوید و وارد سریال میدان سرخ شوید.
دانلود سریال میدان سرخ
 


سریال دراکولا
دراکولا را میتوان در حال حاضر کمدی ترین سریال در حال پخش در سینما و نمایش خانگی و تلویزیون به حساب آورد. در این دوران سخت کرونایی کمتر آثار کمدی ای پیدا می شود تا لبخند بر لبان مخاطبان بیاورد. از خلاصه داستان این سریال: ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا که ۳ سال است با او ازدواج کرده برای او جشن تولد گرفته و همهٔ آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد. کامران کامروا هم مؤسسهٔ خیریهٔ جدیدی برای کودکان کار راه‌اندازی کرده است. 
نقد و بررسی سریال : سریال در ابتدای راه خود (قسمت اول و دقایق ابتدایی) دست روی نقطه حساسی گذاشت که سوژه نابی برای ساخت یک سریال طنز می‌تواند باشد، سایت‌های شرط بندی و شاخ‌های مجازی که این سایتها را تبلیغ می‌کنند. پسر کامیار کامروا پس از دستگیری پدر به تاسیس یک سایت شرطبندی روی آورده و با عزیمت به ترکیه، در اینستاگرام خود تبدیل به یک شاخ مجازی شده و لایوهای مسخره می‌گذارد.
کارگردان: مهران مدیری
نویسنده: امیر برادران
ژانر: کمدی سیاسی
نحوه دانلود : بر روی لینک زیر کلیک کنید یا وارد وبسایت WWW.ZARDFILM.IN شوید و وارد سریال دراکولا شوید.
دانلود سریال دراکولا



سریال حرفه ای
حرفه‌ای جدیدترین ساخته‌ مصطفی تقی‌زاده با تهیه‌کنندگی سعید خانی است که فیلمبرداری آن کلید خورده و سال۱۴۰۰ منتشر خواهد شد. دلایل زیادی برای پربازدید بودن این سریال وجود دارد که حضور سیروان و زانیار خسروی دو خواننده محبوب کشورمان در کنار علی مصفا از جمله دلایل اولیه برای جذب مخاطب به حساب می آید. امروز که به صورت رسمی اولین پوستر سریال حرفه ای با بازی سیروان خسروی منتشر شد بسیاری اولین تجربه ی این خواننده مطرح رو چالشی بسیار سخت برای او میدانند .
کارگردان: مصطفی تقی‌زاده
ژانر: اجتماعی , درام
نحوه دانلود : بر روی لینک زیر کلیک کنید یا وارد وبسایت WWW.ZARDFILM.IN شوید و وارد سریال حرفه ای شوید.
دانلود سریال حرفه ای
 

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها