کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وقتی همه در والیبال «خاص» هستند!

روزنامه جام جم , 23 فروردين 1400 ساعت 9:10


گروه ورزشی: شنیدن شایعات متعدد در کنار تیم‌ملی والیبال. حرف از یک نفر خاص است. یک نفری که مثلا درباره‌اش می‌گویند:«او دستیاران سرمربی را انتخاب می‌کند، او کارهای خاص را انتخاب می‌کند و اصلا اوست که همه کارهای خاص را انجام می‌دهد!» اما این یک نفر کیست؟ پس از کناره‌گیری رحمان محمدی‌راد و سعید رضایی از کادر فنی تیم‌ملی حالا رقابت برای دستیاری آلکنو بین سه نفر است؛ پیمان اکبری،محمدرضا تندروان و عظیم جزیده. البته ممکن است تعداد دستیاران ایرانی او به دو نفر هم برسد اما حضور یک دستیار قطعی است. با این حال شایعه و حاشیه زیاد است. محمدی‌راد دلش نمی‌خواست دستیار سوم باشد و سعید رضایی هم ظاهرا به دلیل مشابه کناره‌گیری کرده است.

انصراف دیر‌هنگام ودستان بسته آلکنو
سوال اول این است که رضایی و محمدی‌راد چرا این همه صبر کردند و در طول هفته‌ها و ماه‌های قبل انصراف خودشان را اعلام نکردند؟ سوال دوم هم که ذهن را درگیر می‌کند این که چرا مسؤولان فدراسیون فوتبال و در راس آنها محمدرضا داورزنی اجازه نمی‌دهند تا آلکنو خودش بیاید و دستیارش را خودش انتخاب کند؟ چرا نفر یا نفرات خاص برای کادر فنی تیم‌ملی تصمیم می‌گیرند و دوست دارند تصمیمات و نظرات خودشان را القا کنند؟

افراد خاص پیمان اکبری را از دور خارج کردند؟
اصل خبر این بود که پیمان اکبری کرونا گرفته است! او با مثبت شدن تست کرونایش نتوانست از ابتدا در اردوی تیم‌ملی حاضر باشد اما نکته‌ای که شاخک‌ها را تیز کرده این است که چرا فقط تستی که اکبری در اردوی تیم‌ملی داده مثبت شده! و چرا هر بار که او به صورت شخصی و در جاهای مختلف تست داده نتیجه‌اش منفی بوده است؟ آن طور که از شواهد پیداست عده‌ای می‌خواهند مهره‌های خودشان را در تیم‌ملی داشته باشند و دخالت‌هایی انجام می‌دهند که بدن شک در دراز‌مدت به تیم‌ملی آسیب خواهد زد.

محمدی‌راد:منافع عده‌ای تامین نشد از ما انتقاد کردند
رحمان محمدی‌راد که بنا به دلایلی از حضور در کادر فنی تیم‌ملی والیبال انصراف داد در این‌باره می‌گوید:«وقتی منافع عده‌ای از طرف ما تامین نشد از ما انتقاد کردند. من احساس کردم در این مقطع نمی‌توانم به تیم‌ملی کمک کنم و به همین دلیل این تصمیم را گرفتم.»

افشاردوست: هر کسی در حیطه وظایفش عمل کند
محمود افشاردوست عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال در خصوص حاشیه‌هایی که برای کادر فنی تیم‌ملی به وجود آمده می‌گوید:«به نظر من هر کسی باید در حیطه وظایفش عمل کند. اگر همه عوامل تیم‌ملی اعم از بازیکنان، مربیان، پزشک و سرپرست تیم تنها به وظایف خودشان عمل کنند هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید. به نظر من فدراسیون والیبال باید از مربیان جوان و آینده‌دار دیگری هم دعوت کند تا در اردوی تیم‌ملی حاضر شوند. چرا که کار کنار آلکنو باعث باتجربه‌تر شدن آنها می‌شود.»

اصرار آلکنو به حضور یک مترجم خاص!
سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران که به تازگی کارش با تیم باشگاهی خود یعنی زنیت کازان خاتمه پیدا کرده است، برای حضور در تیم‌ملی درخواست کرده تا یک مترجم روسی در کنارش حضور داشته باشد. گزینه مدنظر آلکنو فردی به نام کسرایی است که چندین سال در روسیه زندگی کرده و یکی از مربیان تکواندو به شمار می‌رود. گفته می‌شود داورزنی هنوز با این امر موافقت نکرده، اما آلکنو به شدت اصرار دارد که کسرایی در کنارش باشد. اگر این اتفاق بیفتد تعداد مربیان ایرانی حاضر روی نیمکت تیم‌ملی در مسابقات المپیک به یک نفر خواهد رسید. 


کد مطلب: 265698

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/265698/وقتی-همه-والیبال-خاص-هستند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir