به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۲۶۵۷۵۶

حمایت آمریکا از برتری نظامی اسرائیل در منطقه

حمایت آمریکا از برتری نظامی اسرائیل در منطقه
گروه بین الملل: وزیر دفاع آمریکا در سفر خود به اسرائیل بار دیگر بر تعهد کشورش نسبت به امنیت اسرائیل تایید ورزید. این نخستین سفر یک وزیر کابینه جو بایدن به اسرائیل است. آستین سپس برای یک دیدار رسمی به آلمان می‌رود.
وزیر دفاع ایالات متحده که برای یک سفر دوروزه در اسرائیل به‌سر می‌برد، ملاقات با همتای اسرائیلی خود، بنی گانتس را  "کاملاً مفید" توصیف کرد.او اظهار داشت، کشورش از "برتری کیفی" ارتش اسرائیل در منطقه حمایت خواهد کرد.گانتس به خبرنگاران گفت که تل‌آویو با واشنگتن در زمینه توافق هسته‌ای با ایران همکاری خواهد کرد.نخستین سفر رسمی یک وزیر از کابینه جو بایدن به اسرائیل هم‌زمان با دو اتفاق صورت می‌گیرد: مذاکرات هسته‌ای و حمله سایبری بامداد یکشنبه به تاسیسات غنی‌سازی نطنز.وزیر دفاع آمریکا در آغاز این سفر دو روزه گفت، ایالات متحده به حمایت از "برتری کیفی" ارتش اسرائیل در منطقه ادامه خواهد داد.گانتس نیز اعلام کرد كه اسرائیل با ایالات متحده در زمینه توافق هسته‌ای جدید با ایران همکاری می‌کند.او در ادامه گفت، هدف این است که امنیت اسرائیل تضمین و از یک مسابقه خطرناک تسلیحاتی در منطقه جلوگیری شود.وزیر دفاع اسرائیل تصریح کرد: «تهران امروز تهدیدی استراتژیک برای کل منطقه است».
ایستگاه بعدی ژنرال چهارستاره ارتش ایالات متحده برلین است و پس از آن به بروکسل و لندن می‌رود.
برچسب ها: اسرائیل
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها