کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل جدید فولاد خوزستان منصوب شد

23 فروردين 1400 ساعت 12:00


گروه ورزشی: مدیرعامل جدید فولاد خوزستان پیش از این به مدت دوسال تجربه عضویت در هیأت مدیره و قائم مقامی مدیرعامل این شرکت را داشت. امین ابراهیمی همچنین رئیس هیأت مدیره شرکت فولاد شادگان، شرکت صنایع معدنی شهاب سنگ و قائم مقام شرکت کالسیمین و عضویت در هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری توکا را در رزومه خود دارد.

ابراهیمی علاوه بر تجربیات فر اوان در اداره شرکت های مختلف با طب دوره های تخصصی ایزو و تضمین کیفیت و اصول مذاکرات تجاری بر مسائل بازرگانی مسلط می باشد.مدیرعامل جدید فولاد خوزستان علاوه بر آشنایی متوسط با زبان فرانوسوی و ترکی استامبولی بر زبان انگلیسی مسلط می باشد.

عملکرد امین ابراهیمی در مدت حضور در فولاد اکسین اثبات کرد که او به توسعه کیفی محصولات اعتقاد راسخ دارد و این شرکت را از تولید محصولات ساختمانی به سمت محصولات فولادی مورد نیاز نفت و گاز سوق داد. این فاکتور نویدبخش راه اندازی طرح های توسعه ی فولاد خوزستان است، طرح هایی که بیش از ده سال در کمدهای بایگانی خاک می خورند.در صورت اجرایی شدن طرح های توسعه استان خوزستان می تواند به حفظ جایگاه دومین تولید کننده فولاد کشور امیدوار باشد.سال 1400 می تواند نوید بخش روزهای بهتری برای دو شرکت بزرگ  اکسین و فولاد خوزستان برای پیوند دوباره باشد.


کد مطلب: 265764

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/265764/مدیرعامل-جدید-فولاد-خوزستان-منصوب

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir