به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۲۶۵۷۶۵

امیر عابدزاده؛ بهترین لژیونر هفته آسیا

امیر عابدزاده؛ بهترین لژیونر هفته آسیا
گروه ورزشی: سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا "AFC" این هفته نیز طبق روال هر هفته، نامزد‌های بهترین لژیونر هفته گذشته فوتبال آسیا را معرفی کرد که در این فهرست ۱۰ نفره، کریم انصاری فرد و امیر عابدزاده بازیکنان ملی پوش کشورمان نیز در آن حضور داشتند.این نظرسنجی امروز به پایان رسید و امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی تیم فوتبال ماریتیمو با کسب ۵۲/۳ آرا به عنوان بهترین لژیونر هفته آسیا معرفی شد.

ماریتیمو دوشنبه ۱۶ فروردین ماه در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال به مصاف تیم قدرتمند بنفیکا رفت و با یک گل نتیجه را به حریف واگذار کرد. عابدزاده در این مسابقه عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت و اگر واکنش‌های تماشایی دروازه بان ملی پوش کشورمان نبود، ماریتیمو شکست سنگینی را متحمل می‌شد.عابدزاده در بازی مقابل بنفیکا ۵ عکس العمل موفق داشت و هریس سفروویچ مهاجم سرشناس سوئیسی حریف را در چند مرحله ناکام گذاشت.  شب گذشته نیز تیم فوتبال ماریتیمو میزبان فارنسی بود و با یک گل حریف خود را مغلوب کرد.

امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی ماریتیمو ۹۰ دقیقه برای این تیم بازی کرد و با یک نمایش درخشان موفق به ثبت کلین شیت شد. او در پایان این دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.ماریتیمو با ۲۴ امتیاز در رده شانزدهم لیگ پرتغال قرار دارد و عابدزاده یکی از امید‌های ماریتیمو در ادامه مسابقات است تا بلکه این تیم در لیگ برتر پرتغال ماندگار شود.
برچسب ها: امیر عابدزاده
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها