به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۲۶۵۹۰۶

جهانبخش: شایعه جدایی‌ام را جدی نگیرید

جهانبخش: شایعه جدایی‌ام را جدی نگیرید
گروه ورزشی: علیرضا جهانبخش هر بار که آمده تا در ترکیب برایتون جا بیفتد و جایگاه خود را به دست بیاورد، با شایعه‌های گوناگونی مواجه شده است. او که این روزها دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته و مقابل منچستریونایتد هم برای دقایقی کوتاه وارد زمین شد، دوباره با اخباری در زمینه جدایی‌اش از برایتون روبه‌رو شده است. حضور او در دقایق پایانی دیدار مقابل منچستریونایتد نشان می‌دهد که جهانبخش به شرایط بازی برگشته و می‌تواند در هفته‌های پیش رو حتی به ترکیب اصلی برایتون هم برسد و یک مهره کلیدی باشد.

علیرضا در واکنش به خبر چند روز قبل مجله فورفورتو درباره حضور او و هشت بازیکن برایتون در لیست فروش می‌گوید: «واقعاً نمی‌دانم این اخبار از کجا نشأت می‌گیرد و سرچشمه‌اش چه کسانی هستند. فقط می‌توانم بگویم تمرکز من روی حضور در ترکیب برایتون و انجام بازی‌های مثمرثمر در ادامه فصل است و به هیچ وجه ذهنم را درگیر این مسائل نمی‌کنم. تازه به شرایط بازی رسیده‌ام و نمی‌خواهم با فکر به این شایعه‌ها وقتم را تلف کنم. شما هم این شایعه‌ها را جدی نگیرید و به آنها توجه نکنید.»

جهانبخش می‌کوشد تا مهره مفیدی برای برایتون باشد: «من روزهای سختی را سپری کردم و حالا که با تمام قوا در تمرینات برایتون شرکت می‌کنم، هدفم بازگشت به ترکیب اصلی است. مقابل منچستریونایتد هم در دقایق پایانی بازی کردم و امیدوارم در آینده دوباره روزهای خوبم با برایتون را تکرار کنم. آنقدر انگیزه دارم که مطمئنم به این هدفم خواهم رسید.»

ستاره ایرانی برایتون اما مدت‌هاست که در اردوی تیم ملی ایران حاضر نشده. یکی دو دوره در زمان مارک ویلموتس و حالا هم دراگان اسکوچیچ. جهانبخش اما رابطه مناسبی با اسکوچیچ دارد و امیدوار است در دیدارهای مقدماتی جام جهانی بتواند تیم ملی را همراهی کند: «دلم برای تیم ملی، جو اردو و بازیکنان تنگ شده است. در دوران مربیگری ویلموتس اتفاقاتی افتاد که نتوانستم در اردو باشم اما از زمان حضور دراگان اسکوچیچ، همیشه با او و وحید هاشمیان در ارتباط بوده‌ام و آنها هم پیگیر وضعیت من هستند. حدود دو ماه قبل بود که با اسکوچیچ صحبت کردم و آقا وحید هم دو سه هفته قبل با من تماس گرفت و شرایطم را به او توضیح دادم. با کادرفنی تیم ملی در ارتباط هستم و امیدوارم بتوانم در اردو حاضر باشم و تیم ملی را در بازی‌های حساس آینده همراهی کنم.»

علیرضا جهانبخش که برای اردوی فروردین ماه و دیدار با سوریه مشکل مصدومیت نداشت، نتوانست تیم ملی را همراهی کند. او و سامان قدوس نتوانستند در اردو حاضر شوند که علیرضا دلیل آن را می‌گوید: «به خاطر ممنوعیت ورود مسافران انگلیسی به ایران بود که نتوانستم در اردوی تیم ملی شرکت کنم. در این مدت پروازی از انگلیس به سوی ایران انجام نمی‌شود و دلیل اینکه در اردو حاضر نشدم، همین مسأله بود و نه مصدومیت. فقط امیدوارم این شرایط تغییر کند و ویروس کرونا هم از بین برود تا در اردوهای بعد و با صلاحدید کادرفنی بتوانم تیم ملی را همراهی کنم.»

تیم ملی ایران در شرایطی باید بازی‌های باقی‌مانده خود را در مقدماتی جام جهانی 2022 انجام بدهد که در سه تا از آنها میزبان بود اما حالا و با شرایط جدید باید مسابقات خود را در کشور بحرین انجام بدهد. علیرضا جهانبخش درباره این تصمیم AFC می‌گوید: « AFC با این تصمیم باعث شد تا حرف و حدیث‌های فراوانی به وجود بیاید.
میزبانی بحرین، ظلم بزرگ و آشکاری در حق فوتبال ایران بود که متأسفانه اعتراض به آن هم فعلاً نتیجه نداده است.ما سه بازی خانگی داشتیم که دو تا از آنها مقابل عراق و بحرین، رقبای جدی‌مان در تهران بود. خیلی راحت می‌توانستیم از امتیاز میزبانی بهره ببریم و حداقل یک قدم از حریفان خود جلو باشیم. AFC اتفاق عجیبی را رقم زد اما تصمیمی است که گرفته شده و باید با تمام قوا و اقتدار کامل در این مسابقات شرکت کنیم و نتیجه بگیریم. بازیکنان تیم ملی در ادوار مختلف نشان داده‌اند که در شرایط سخت می‌توانند به بهترین شکل ممکن ظاهر شوند و نتایج مهمی بگیرند. این بار هم از این قاعده مستثنی نیستیم و مطمئن باشید تیم ملی شرایط خوبی را در بحرین رقم خواهد زد.»
مرجع : ایران ورزشی
برچسب ها: علیرضا جهانبخش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها