به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۲۶۵۹۲۱

بچه‌های مارادونا خواهرش را از خانه بیرون کردند

بچه‌های مارادونا خواهرش را از خانه بیرون کردند
گروه ورزشی: خواهر دیگو مارادونا توسط بستگانش از خانه خانوادگی بیرون انداخته شد چرا که جنگ برای میراث اسطوره فوتبال آرژانتین بالا گرفته است. لیلی خواهر مارادونا با اشک نظاره گر فعالیت ضابطان قضایی بود که اثاثیه‌ای که مارادونا برای برای والدین خود خریده بود را از خانه خارج می‌کردند. این اقلام شامل یک نقاشی بزرگ از چهره مارادونا توسط ماموران قانون ضبط خواهد شد تا زمانی که ۱۶ بازمانده مارادونا در مورد میراث وی به توافق برسند. به نظر می‌رسد که لیلی نزدیک‌ترین عضو خانواده مارادونا به اسطوره فوتبال آرژانتین بوده است.

در حقیقت خواهر مارادونا تا زمان درگذشت وی در ماه نوامبر در سن ۶۰ سالگی در کنار وی بوده است. میراث مارادونا ۶۰ میلیون پوند تخمین زده می‌شود و به همین خاطر است که جنگ حقوقی شدیدی میان بازماندگان وی برای تصاحب این میراث در گرفته است.یک منبع در این باره می‌گوید:" دالما، جیانینا و جانا، دختران رونالدو و نمایندگان فرزندانش یعنی دیگیتو فرناندو و دیگو جونیور خواستار بیرون کردن لیلی از خانه بودند. آن‌ها اعتقاد داشتند که تا زمانی که تکلیف میراث مشخص نشده، خانه باید خالی شود چرا که این بخشی از پروسه قضایی است تا تکلیف میراث و وارثان مشخص شود. "
برچسب ها: دیگو مارادونا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها