به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۲۶۶۰۸۳

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم/جدول

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم/جدول
گروه اقتصادی: امروز سه شنبه (۲۴ فروردین ماه) بازار پس از افت ۱۱ روزه با افزایش تقاضا نسبت به روزهای گذشته در نمادهای شاخص‌ساز بزرگ و کوچک آغاز به کار کرد و همین مساله موجب رشد شاخص شد بطوری که با گذشت تنها دقایقی از آغاز معاملات، شاخص کل با رشد ۸۵۰۰ واحدی در سطح ۱ میلیون و ۲۳۴ هزار واحد قرار گرفت و در پایان بازار سهام همه شاخص‌های بورس سبز بودند به گونه‌ای که شاخص کل با رشد حدود ۱۸ هزار و ۴۵۸ واحدی (معادل ۱.۵ درصد رشد) همراه بود و در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۵ هزار واحد قرار گرفت و شاخص هم‌وزن نیز سبزپوش شد و با رشد ۵۰۹ واحدی، ۴۳۵ هزار و ۲۳۱ واحد را ثبت کرد.

«فولاد»، «شستا» و «فملی» سه نماد تاثیرگذار در رشد شاخص کل بودند. «تاصیکو»، «کویر» و «وصندوق» نیز سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.همچنین «خساپا»، «شپنا»، «خودرو» هم سه نماد پرتراکنش امروز بودند.

ارزش روز سهام عدالت
در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۳۵۷ هزار و ۱۰۴ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲.۱ درصد معادل ۱۷۸ هزار و ۵۱۲ تومان افزایش داشت.با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۱۴ هزار و ۲۶۲ تومان رسیده است.

ارزش روز دارایکم
قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۴.۹۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۴۰۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۶۸۰ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۵.۸۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۵۱۹ تومان معامله شد.
برچسب ها: سهام عدالت
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها