به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : ۲۶۶۰۸۷

افزایش قیمت خودرو ساینا در بازار

افزایش قیمت  خودرو ساینا در بازار
گروه اقتصادی: عرضه محدود ساینا در بازار موجب شد تا امروز 24 فرودین ماه1400 این خودرو بار دیگر با رشد قیمت در بازار مواجه شود.محصولات پرطرفدار سایپا روز گذشته و پس از چند روز افزایش قیمت بالاخره ترمز رشد قیمت را کشیدند و بدون تغییر قیمت نسبت به یکشنبه گذشته در بازار عرضه شدند. اما این روند امروز و با افزایش قیمت ساینا شکسته شد.براساس ارزیابی های صورت گرفته «ساینا» از جمله محصولات سایپا است که طی روزهای اخیر به دفعات رشد قیمت داشت، این خودرو هرچند روز گذشته افزایش قیمتی نداشت، اما امروز با افزایش قیمت یک میلیون تومانی نسبت به روز گذشته و با قیمت 144 میلیون تومان در بازار معامله شد. به گفته فعالان بازار خودرو عرضه محدود این خودرو یکی از دلایلی است که موجب شده تا ساینا از ابتدای سال جاری به دفعات رشد قیمت داشته باشد.
 
از سوی دیگر با توجه ارزیابی های صورت گرفته دو خودرو  «کوییکR» و «کوییک معمولی» نیز امروز بدون افزایش و با قیمت 159 و 147 میلیون تومان معامله شدند.خانواده تیبا نیز امروز روز آرامی داشتند؛ بطوریکه مدل «صندوقدار» این خانواده امروز در بازار با قیمت 128 میلیون و «تیبا دو معمولی» نیز با قیمت 138 میلیون تومان در بازار معامله شد.
همچنین در میان محصولات سایپا می توان به خودرو «شاهین» اشاره کرد که اواخر سال گذشته به تعداد محدود و به صورت نمادین به خریداران این خودرو تحویل شد. شرکت سایپا در آن زمان قیمت 268 میلیون تومان را برای این خودرو تعیین کرد و مشخص نیست این خودرو در نهایت با چه قیمتی به دست خریداران خواهد رسید.از جمله محصولات سایپا که امروز قیمت آنها مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می توان به «شاهین»، «کوییکR» ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.
برچسب ها: ساینا قیمت
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها