به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۲۶۶۱۳۵

پوچتینو: اعتماد به نفس بایرن طبیعی بود

پوچتینو: اعتماد به نفس بایرن طبیعی بود
گروه ورزشی: مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن دیدار مقابل بایرن مونیخ را دشوار توصیف کرد.پاری سن ژرمن علیرغم شکست با یک گل در خانه برابر بایرن مونیخ، به لطف برتری دور رفت موفق به غلبه بر مدافع عنوان قهرمانی و صعود به دور بعدی شد. مائوریسیو پوچتینو در پایان این دیدار بازیکنان تیمش را شایسته تمجید داست و مدعی شد این تیم امشب اشتباهات کمتری نسبت به گذشته مرتکب شده است.

مائوریسیو پوچتینو، گفت: "این مسابقه برابر بایرن مونیخ واقعا سخت بود و من خیلی خوشحالم. بازیکنان پاری سن ژرمن برای این نمایش شایسته تمجید و ستایش هستند و ما برای آنها، باشگاه و البته رئیس بسیار خوشحالم. پس از سه ماه فعالیت در این باشگاه ما از این لحظه لذت ببریم و وقتی به مرحله نیمه نهایی صعود می کنید لحظه فوق العاده و شگفت انگیزی برای شما رقم خورده است.وقتی یک سرمربی در کنار خط و نزدیک به زمین قرار دارد، لذت بردن از نتیجه کار آسانی نیست، زیرا شما باید با استرس درونی خود مقابله کنید، اما نباید این حس را نشان بدهید و باید آرامش خود را حفظ کنید.

بازیکنانم با تمام وجود تلاش می کنند و کیفیت زیادی در تیم من وجود دارد. من بسیار خوشحالم، زیرا وظیفه من استفاده از این همه بازیکنان بااستعداد و تبدیل کردن آن به یک گروه تیمی منسجم است و حالا این اتفاق رخ داده است. تلاش زیادی کردیم که اشتباهات خود را خصوصا در کناره ها جبران کنیم و اینگونه به حریف فرصت کمتری برای خلق موقعیت دادیم. طبیعی بود که بایرن مونیخ با در اختیار داشتن بازیکنان بزرگی مانند جاشوا کیمیج و توماس مولر از اعتماد به نفس بالایی برخوردار باشد، زیرا آنها در سال های اخیر موفق به فتح تمامی عناوین شده اند. اما فوتبال ورزشی زیبا است و شما باید همیشه مبارزه کرده و هرگز تسلیم نشوید."
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها