کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خلاص شدن از شر موهای زائد بدن، آنهم برای همیشه

25 فروردين 1400 ساعت 10:31

گروه سلامت زیبایی: چیزی بود که تا سال های قبل امکانپذیر نبود. اما با پیشرفت تکنولوژی در علم پزشکی و ساخت دستگاههای لیزر، این امر محقق شده است. لیزر موهای زائد، به بهترین نحو ممکن و با کمک دستگاههای پیشرفته را در مرکز لیزر خانم دکتر محمدی واقع در سعادت آباد تجربه کنید.


آنچه که باید درباره لیزر موهای زائد بدانید
 

اشعه های لیزر، امواج بی خطر نوری هستند که به شکل دسته ای با طول موجهای معین بر سطح مورد نظر تابانده شده و به دلیل انرژی بالایی که دارد می تواند در پزشکی مانند جراحی های چشم، و موارد زیبایی و مراقبت های پوست، استفاده شوند.
برای از بین بردن موهای زائد، لیزر هیچگونه خطری را برای پوست بوجود نخواهد آورد. دستگاههایی که برای لیزر موهای زائد مورد کاربری قرار می گیرند، تنوع زیادی دارند. هر کدام از این دستگاهها برای شرایط خاص پوستی در نظر گرفته می شوند.
از جمله دستگاههایی که برای لیزر موی زائد استفاده می شوند عبارتند از :
دستگاه الکساندریت
دستگاه ND:YAG
دستگاه دایود
فناوری آی پی ال( تجهیزات پیشرفته و کلینیکی نیست)
اگر تحقیقات خود را درباره دستگاه لیزر کامل کرده باشید حتما به این نتیجه رسیده اید که الکساندر کندلا یا الکس کندلا بهترین دستگاه لیزر در صنعت موزدایی میباشد این دستگاه که دارای سیستم کولینگ یا خنک کننده است باعث میشود تا بیمار هیچ دردی از جانب از بین بردن موها نداشته باشد بعلاوه احتمال سوختگی و قرمزی و التهاب که با سایر دستگاه ها احتمال ان بالا تر است با این دستگاه به صفر میرد و فرایند بدون ریسک و خطری برای از بین بردن موهای زائد است.
 
توجه داشته باشید مرکز لیزردکتر ناهیدمحمدیا یکی از چندین مراکز لیزر است که دارای دستگاه الکس کندلا 2018 جدیدتری نوع دستگاه لیزر از شرکت کندلا را دارا میباشد.  این کلینیک دارای اپراتور خانو م اقا زیر نظر دکتر متخصص پوست میباشد یک بار برای همیشه موهای زائد را نابود کنید و وقت خود را صرف کار های مهمتر در زندگی کنید
 دکتر ناهید محمدی دارای سالها تجربه در زمینه موزدایی با لیزر اماده ارائه کلیه خدمات لیزر موهای زائد در تهران می باشد.
برای تماس با این مرکز میتوانید با شماره   26654500  تماس حاصل فرمایید
 
لیزر الکساندر کندلا جنتل پرو، ساخت آمریکا، که در سال 2018 وارد بازارهای جهانی شده است، یکی از بهترین و اثرگذارترین دستگاهها برای از بین بردن موهای زائد می باشد.
این دستگاه می تواند بر قسمت های وسیعی از بدن تاثیر گذاشته و البته به دلیل قدرت بیشتری که دارد می تواند حتی بر موهای نازک و ظریف هم اثر خود را بگذارد. معمولا این دستگاه می تواند بر روی پوست های روشن اثرگذاری بیشتری داشته باشد اما بنا بر تشخیص پزشک می تواند بر روی پوست های تیره هم به خوبی عمل کند.
در مرکز لیزر موهای زائد دکتر ناهید محمدی، این دستگاه موجود بوده و می تواند پاسخگوی نیازهای شما عزیزان باشد.
نکته مهمی که در ارتباط با لیزر موها باید در نظر داشته باشید اینست که به طور کلی استفاده از تشعشعات لیزر بی خطر و بدون عوارض می باشد اما این مسئله به میزان مهارت و تبحر اپراتوری که پشت این دستگاه نشسته هم دارد. به همین دلیل است که در مراکز پیشرفته و کاملا تخصصی حضور پزشک هم الزامی است.
شما در مرکز مراقبت های پوست دکتر ناهید محمدی از این بابت هم می توانید آرامش خیال داشته باشید. این مرکز معتقد است که " اعتبار ما، اعتماد شماست.. به راحتی آن را از دست نمیدهید"

مرکز لیزر و زیبایی در سعادت اباد (shelaser.com)  دکتر ناهید محمدی اماده است تا بهترین خدمات موزدایی با بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد را به شما ارائه دهد.
لیزر موهای زائد در مرکز لیزر دکتر ناهید محمدی واقع در سعادت آباد
موهای زائد در قسمتهای مختلف بدن، می تواند برای همیشه از بین برود، اگر بخواهید و البته اگر کار را به متخصص و پزشک مورد اعتماد بسپارید. لیزر موهای زائد یکی از بهترین و اثربخش ترین روشها برای زدودن همیشگی و دائمی موهای زائد می باشد.
مرکز لیزر دکتر ناهید محمدی در سعادت آباد با کمترین قیمت ، یکی از مراکز تخصصی لیزر موهای زائد می‌باشد و شما با اطمینان کامل از تجهیزات و دستگاههای پیشرفته این مرکز، می توانید از این روش تخصصی و مدرن و قابل قبول در تمام دنیا، استفاده کنید.



میزان اثرگذاری بر روی رشد مجدد موها چقدر است؟
 سازمان غذا و داروی امریکا اعلام کرده است که روش لیزر، یک روش دائمی برای از بین بردن موهای زائد است. با یک دوره لیزر، تا 70 درصد موهای زائد به طور کامل از بین رفته و دیگر رشد نخواهند کرد. حتی در مواردی هم از بین رفتن 90 تا 95درصدی هم وجود داشته است. موهای باقیمانده را می توان با جلسات بیشتر لیزر درمانی، از بین ببریم و برای همیشه از شر آنها خلاص شویم.
باز هم تاکید می کنیم که در این میان، نوع دستگاه و مهارت اپراتور و برنامه درمانی هم بسیار می تواند در تاثیرات لیزردرمانی، نقش پررنگی داشته باشد.
 
عوارض احتمالی لیزرموهای زائد چیست؟
 به طور کلی عوارضی لیزر محدود و موقت خواهد بود. مثلا بعد از انجام لیزر ممکن است پوست شما دچار قرمزی و تورم و گرما و یا کمی حس سوزش، شود که معمولا با مراقبت های صحیح بعد از لیزر، از بین خواهند رفت.
مثلا اینکه بعد از جلسات در معرض تابش مستقیم خورشید نباشید، از کرم ضدآفتاب حتما استفاده کنید، آرایش نکنید، از روش های دیگر از بین بردن موهای زائد مانند وکس و بند انداختن استفاده نکنید، تا 2 روز بعد فعالیت های ورزشی، حمام داغ، سونا و جکوزی، و... نداشته باشید.
نکته ای که در این میان مهم است و باید به آن توجه شود این است که خال، زگیل، تبخال و یا هرگونه مشکلات پوستی از این دست، نباید در معرض اشعه لیزر قرار بگیرند. عفونت های پوستی و بخیه های خوب نشده و زخم های باز هم نباید در معرض لیزر قرار بگیرند.
به طور کلی عوارض چندانی بعد از لیزر برای شما وجود نخواهد داشت.


 
چند جلسه برای از بین بردن موهای زائد نیز است؟
 اگر بخواهید برای قسمت های مختلف بدن، مانند صورت، زیربغل، دستها و.. از لیزر برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده کنید، تعداد جلسات مختلف و متفاوت می باشد و بستگی به میزان سرسختی موها و زبری و نرمی و یا تراکم آنها دارد.
اما به طور میانگین تعداد جلسات لیزر برای خانمها و آقایان، معمولا بین 6 تا 8 جلسه خواهد بود. فاصله هر جلسه هم 4 تا 6 هفته خواهد بود.
شما می توانید به منظور لیزر موهای زائد در هر نقطه از بدن خود به مرکز لیزر خانم دکتر ناهید محمدی واقع در سعادت آباد مراجعه و یا با شماره 02126654500 تماس حاصل نمایید.

آیا استفاده از لیزر با درد همراه است؟
لیزر موهای زائد دردناک نیست ولی می تواند تا حدودی برای بعضی افراد ناخوشایند باشد. معمولا فقط 1 درصد از مراجعین این احساس را داشته و برای شروع لیزر درمانی؛ احتیاج به استفاده از کرم های بی حس کننده پیدا می کنند. بیشتر افراد حسی شبیه به سوزن سوزن شدن را تجربه می کنند اما به طور کلی همه این مسائل بستگی به میزان تحمل درد شما هم خواهد داشت.
با استفاده از تجربیات و دستگاههای پیشرفته مرکز لیزر موهای زائد خانم دکتر ناهید محمدی، یک بار برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوید.
شما می توانید برای تعیین وقت قبلی و بررسی های اولیه با شماره تلفن 02126654500تماس حاصل نمایید.

هزینه لیزر چقدر خواهد بود؟
هزینه های لیزر موهای زائد به چند عامل بستگی دارد.اما برای مدت محدیدی قیمت لیزر فول بادی(کل بدن) 550 هزار تومان قرار گرفته که در کمتر مرکزی با این کیفیت و دستگاه این قیمت ارائه میشود.
اول از همه به منطقه ای که قرار است در آن لیزر درمانی صورت بگیرد، سپس به دستگاه مورد استفاده برای شما، جثه شما و ....بستگی دارد. برای برآورد هزینه ها می توانید با کلینیک لیزر خانم دکتر ناهید محمدی با شماره 02126654500تماس بگیرید.  
 


کد مطلب: 266180

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/266180/خلاص-شدن-شر-موهای-زائد-بدن-آنهم-همیشه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir