کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دانشجویان انگلیسی به دانشگاه‌ها بازمی‌گردند

25 فروردين 1400 ساعت 10:32


گروه جامعه: با اعلام دولت انگلیس، دانشجویان تمام مقاطع دانشگاه‌های این کشور زودتر از تاریخ ۱۷ مه (دوشنبه ۲۷ اردیبهشت سال جاری) به دانشگاه‌ها بازنمی‌گردند.به گزارش ایسنا، به گفته دولت انگلیس، حدود یک میلیون دانشجو که از کریسمس به صورت آنلاین در حال تحصیل بوده‌اند، قادر خواهند بود از ماه دیگر به محوطه دانشگاه‌های این کشور بازگردند.از ابتدای سال جدید میلادی، تنها دانشجویان دوره‌های عملی امکان حضور در دانشگاه‌های انگلیس را داشتند.
 

اما در این میان، انتظار بازگشایی دانشگاه‌ها طی یک ماه دیگر، بسیار ناامیدکننده توصیف شد."میشل دونلان"، رئیس دانشگاه‌های این کشور طی بیانیه‌ای اظهار کرد: زمان بندی بازگشایی دانشگاه‌ها یک رویکرد محتاطانه برای کاهش محدودیت‌ها بود و اقدام برای بازگشت دانشجویان به دانشگاه، خطر انتقال کروناویروس را ایجاد می‌کند.این در حالی است که روسای دانشگاه‌ها تلاش کردند که تمام دانشجویان در ماه آوریل به دانشگاه بازگردند. چراکه معتقد بودند رعایت محدودیت‌ها فقط برای دانشگاه‌ها غیرمنصفانه است. چراکه تمام مغازه‌ها در حال فعالیت هستند و تنها دانشگاه‌ها تعطیل شده‌اند.

قرار است تمام دانشجویان هنگام بازگشت به محوطه دانشگاه تست ابتلا به کووید-۱۹ دهند.رئیس دانشگاه‌های انگلیس اعلام کرد که امسال هم ۱۵ میلیون بودجه اضافی برای حمایت از سختی‌های دانشجویان در نظر گرفته شده است.گفتنی است، از ماه آتی آموزش در کشورهای حوزه بریتانیا به صورت ترکیبی یعنی حضوری و آنلاین پیگیری خواهد شد.


کد مطلب: 266181

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/266181/دانشجویان-انگلیسی-دانشگاه-ها-بازمی-گردند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir