کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

6 خودرو سایپا پشت چراغ قرمز گرانی/جدول

25 فروردين 1400 ساعت 17:56


گروه اقتصادی: محصولات پرطرفدار سایپا امروز و پس از چند روز نوسان قیمت بالاخره ترمز رشد قیمت را کشیدند و بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته در بازار عرضه شدند.  براساس ارزیابی های صورت گرفته «ساینا» از جمله محصولات سایپا است که طی روزهای اخیر به دفعات رشد قیمت داشت، این خودرو روز گذشته نیز با افزایش قیمت یک میلیون تومانی نسبت به دوشنبه گذشته در بازار عرضه شد. اما امروز این خودرو نیز بدون تغییر  و با قیمت 144 میلیون تومان در بازار معامله شد. 
 

از سوی دیگر با توجه به ارزیابی های صورت گرفته دو خودرو  «کوییکR» و «کوییک معمولی» نیز امروز بدون افزایش و با قیمت 159 و 147 میلیون تومان معامله شدند.خانواده تیبا نیز امروز روز آرامی داشتند؛ بطوریکه مدل «صندوقدار» این خانواده امروز در بازار با قیمت 128 میلیون و «تیبا دو معمولی» نیز با قیمت 138 میلیون تومان در بازار معامله شد.
همچنین در میان محصولات سایپا می توان به خودرو «شاهین» اشاره کرد که اواخر سال گذشته به تعداد محدود و به صورت نمادین به خریداران این خودرو تحویل شد. شرکت سایپا در آن زمان قیمت 268 میلیون تومان را برای این خودرو تعیین کرد و مشخص نیست این خودرو در نهایت با چه قیمتی به دست خریداران خواهد رسید.از جمله محصولات سایپا که امروز قیمت آنها مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می توان به «شاهین»، «کوییکR» ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.


کد مطلب: 266295

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/266295/6-خودرو-سایپا-پشت-چراغ-قرمز-گرانی-جدول

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir