به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب : ۲۶۶۳۶۰

احتمال سیاه شدن وضعیت کرونا در البرز

احتمال سیاه شدن وضعیت کرونا در البرز
گروه جامعه:نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اگر شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و سایر محدودیت‌ها جدی گرفته نشود شرایط البرز از قرمز به سیاه می‌رسد بنابراین از مردم تقاضا داریم که همراهی بیشتری داشته باشند.
عزیزاله شهبازی گفت: متاسفانه البرز نیز به تبع از کل کشور وارد موج چهارم شیوع کرونا شد.به دلیل رشد روز افزون بیماران کرونایی و افزایش تعداد بستری‌ها، ظرفیت بیمارستان‌های استان در شرف تکمیل است.
 بر این اساس برنامه کردیم که برای پذیرش بیماران نسبت به راه اندازی نقاهتگاه هایی در البرز اقدام کنیم.
وی افزود: نقاهتگاه فردیس به همت فرماندار شهرستان و مسئولان مربوطه راه اندازی شد و این امکان سال گذشته نیز پیش بینی شده بود.
استاندار البرز گفت: اکنون در این نقاهتگاه ۱۰۰ تخت مهیا شده و قابلیت ارتقا آن به ۲۰۰ تخت نیز وجود دارد و امکاناتی همچون دارو و اکسیژن نیز پیش بینی شده است. امید است که مردم البرز همانند موج های اول، دوم و سوم شیوع کرونا همراهی بیشتری داشته باشند تا شرایط وخیم تر نشود.
شهبازی گفت: از مردم و به ویژه اصناف محترم استان انتظار می رود که از مصوبات و اعمال محدودیت های ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا تبعیت کنند تا وخامت این اوضاع کاسته شود.
وی افزود: اگر شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و سایر محدودیت‌ها جدی گرفته نشود شرایط البرز از قرمز به سیاه می‌رسد بنابراین از مردم تقاضا داریم که همراهی بیشتری داشته باشند.
برچسب ها: کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها