به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۲۶۶۳۸۳

یادبود هیپ‌هاپیِ دیرین‌دیرین برای تهیه‌کننده‌اش

یادبود هیپ‌هاپیِ دیرین‌دیرین برای تهیه‌کننده‌اش
گروه فیلم: دیرین دیرین ، یکی از معروفترین مجموعه‌های پویانمایی ایرانی است که به زبان طنز مشکلات اجتماعی ، اقتصادی، فرهنگی، زیست‌محیطی و ... را مطرح می کند که از زمان آغاز آن در سال 1394 با استقبال مخاطبان روبرو شد و سبک و سیاقی جدید را در ساخت این گونه آیتم های انیمیشنی رقم زد.محمد ابوالحسنی (تهیه کننده) ، علی درخشی (طراح و کارگردان) و محمدرضا علیمردانی (راوی) سه رُکن اصلی و خالق این مجموعه هستند.

متاسفانه در اوائل بهار امسال محمد ابوالحسنی به کرونا مبتلا شد و در ۷ فروردین ۱۴۰۰ درگذشت.همواره بعد از درگذشت افراد تاثیر گذاری چون ابوالحسنی بحث تقدیر و بزرگداشت آنها مطرح است و معمولا به چند مراسم و ذکر خاطره ختم می شود و یا در زمانه امروز چند مطلب و پست درباره آن شخص فقید منتشر می گردد.اما مجموعه دیرین دیرین برای ذکر و یاد تهیه کننده مجموعه دست به اقدامی جالب توجه زده اند و به سبک و سیاق مجموعه دیرین، دیرین قسمتی را به نکوداشت و شرح مختصری از زندگینامه و فعالیت های تهیه کننده فقید مجموعه اختصاص داده اند.
.....
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها