به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۲۶۶۴۳۷

کدام رمزارز در یک هفته ۳۰۰ درصد رشد کرد؟

کدام رمزارز در یک هفته ۳۰۰ درصد رشد کرد؟
گروه اقتصادی: در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته ارز دیجیتال دوج‌کوین ۹۱ درصد رشد کرده و در جریان معاملات ۷ روز گذشته هم حدود ۳۰۰ درصد بازدهی مثبت داشته است. سقف‌شکنی ارزها تا کجا ادامه دارد؟بر خلاف کلیت بازار کریپتوکارنسی که بعد از سقف‌شکنی ارزهایی مثل بیت‌کوین، اتریوم و کاردانو وارد فاز اصلاحی شده بود امروز ارز دوج‌کوین حدود ۹۰ درصد بازدهی مثبت داشته و این درحالیست که این ارز در یک هفته گذشته حدود ۳۰۰ درصد رشد کرده است.
 
ارز دوج‌کوین مورد حمایت ایلان‌ماسک است و این سرمایه‌دار با اعلام حمایت از این ارز باعث رشدها و سودهای نجومی یک‌شبه در دوج‌کوین می‌شود.دوچج‌کوین از لحاظ ماکت‌کپ در رتبه ۸ بازار کریپتوکارنسی قرار دارد و ارزش بازار معادل ۳۰ میلیارد دلار دارد.دوج‌کوین در ۶ ماه گذشته روند رو به رشد خوبی را پشت سرگذاشته و حدود ۹ هزار درصد بازدهی حاصل کرده است.در جریان معاملات یک سال گذشته هم این ارز نوسانات زیادی داشته و فراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشته است.
برچسب ها: ارز ديجيتالي
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها