به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۱:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۲۶۶۴۵۶

هافبک سابق استقلال خشن‌ترین بازیکن هفته

هافبک سابق استقلال خشن‌ترین بازیکن هفته
گروه ورزشی: در پایان هفته نخست مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال نیروی هوایی عراق برابر شارجه امارات تن به شکست یک بر صفر داد. «همام طارق» هافبک سابق تیم استقلال که برای نیروی هوایی بازی می‌کند، بعد از دریافت ۲ کارت زرد، سرانجام با کارت قرمز داور جریمه شد تا نخستین بازیکن اخراجی این مسابقات باشد.

هافبک ۲۵ ساله و عراقی تیم نیروی هوایی در جریان این بازی ۶ بار مرتکب خطا شد که از نگاه داور ۲ خطای او مستحق دریافت کارت زرد بود تا این بازیکن هم با ۶ خطای شخصی بیشترین تعداد خطا در بین بازیکنان را داشته باشد، هم با دریافت ۲ کارت زرد بیشترین تعداد اخطار را داشته باشد، هم نخستین بازیکن اخراجی این تورنمنت باشد و در نهایت نیز او خشن‌ترین بازیکن مسابقات در پایان هفته اول لقب گیرد.پس از همام طارق نیز «لوسیانو پریه‌را» از فولاد و «گلمین ریواس» از الشرطه هر کدام با ۵ خطای شخصی بیشترین تعداد خطا را مرتکب شده‌اند و دیگر بازیکنان خشن در هفته اول دیدارها هستند.
برچسب ها: همام طارق
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها