به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۲۶۶۴۶۱

سامری: هرگز خودم را نمی‌بخشم

سامری: هرگز خودم را نمی‌بخشم
گروه ورزشی: سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: پس از شکست و حذف مقابل مهرام، به قدری تماس و پیام خوب داشتیم که همه بسکتبال ایران به ما نشان داد اگرچه باختیم ولی بازنده نبودیم.حماد سامری  در مورد شرایط حضور تیم نفت آبادان در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: ما 3 فصل است که بازیکن خارجی نداریم و در سالی هم که به قهرمانی لیگ رسیدیم،‌ بدون بازیکن خارجی بودیم. در فصل جاری اما، کیفیت بازیکنان خارجی حاضر در لیگ با سال‌های قبل، کاملا متفاوت بود و آنها در نتایج و سرنوشت تیم خود به شدت تاثیرگذار بودند.
سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان ادامه داد: ما مصدومان زیادی در مرحله گروهی لیگ داشتیم و همین آسیب دیدگی‌ها، روند پیشرفت ما را کُند کرد. ما تنها بعد از بازی با تیم نیروی زمینی و قبل از بازی پلی‌آف مقابل ذوب آهن توانستیم با همه بازیکنان تمرین کنیم. جوانان و بازیکنان با تجربه خوبی در تیم نفت حضور دارند که از یک چهره مدعی را به نمایش گذاشتند.

سامری در مورد سری 5 گانه نیمه نهایی مقابل مهرام که به حذف تیمش انجامید، گفت: ما در بازی چهارم و پنجم، محمد حسن‌زاده را در اختیار نداشتیم و همان‌طور که می‌دانید، او بازیکن موثر و تعیین کننده‌ای در تیم است. او سرانجام با مسکن و دارو به بازی رسید اما نتوانست به ما کمک کند. ما باید، سری را 3 بر یک می‌بردیم ولی نشد. همه دیدند که حق تیم آبادان، پیروزی بود. ما مهرام را با مصدوم و شرایط بدی که پیش آمد، بردیم و اگر داور بازی چهارم به اندازه بازی پنجم، قاطع بود، برنده سری می‌شدیم و به فینال می‌رسیدیم. من از داوران بازی پنجم تشکر می‌کنم. آنها اشتباهاتی داشتند ولی قاطع سود زدند.

او در مورد اعتراض شدید شاگردانش پس از شکست در بازی پنجم مرحله نیمه نهایی مقابل مهرام گفت: من حق را کاملا به بازیکنانم می‌دهم. آنها بعد از بازی چهارم (که به پیروزی 90 بر 86 مهرام انجامید)، دچار افت روحی و کاهش اعتماد به نفس شدند. من در بازی چهارم به احترام فدراسیون و داوران، چیزی نگفتم و و با نگاهی ملی و فراباشگاهی به این بازی پر تنش، سعی کردم جامعه بسکتبال آسیب نبیند. در پایان اما دیدم که حق بازیکنان خورده شده و من از این بابت هرگز خودم را نمی‌بخشم.

سامری تصریح کرد: ممکن نبود برای ما چیزی برتر از اتفاقاتی که در بازی چهارم افتاد، اتفاق بیفتد. من شاید با اعتراضم می‌توانستم سوت‌های داوران را کنترل کنم. با این حال پس از شکست و حذف مقابل مهرام، به قدری تماس و پیام خوب  داشتیم که همه بسکتبال ایران به ما نشان داد اگرچه باختیم ولی بازنده نبودیم. همه ما را برنده دانستند و ما به این قضیه افتخار می‌کنیم.او در مورد بازی رده بندی مقابل شیمیدر گفت: برای انجام این بازی، انگیزه خاصی وجود ندارد. همه بازیکنان خسته هستند و جمع و جور کردن آنها از نظر جسمی و روحی، کار سختی است.سامری در مورد برنامه‌های تیم نفت برای فصل آینده گفت: قراردادهای همه ما یک ساله بود و باید دید سیاست‌های باشگاه برای فصل جدید، چگونه است. 
برچسب ها: بسکتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها