به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۲۶۶۴۹۴

شمار قربانیان ویروس کرونا از ۶۶ هزار نفر گذشت

شمار قربانیان ویروس کرونا از ۶۶ هزار نفر گذشت
گروه جامعه: بنابر اعلام وزارت بهداشت در شبانه‌روز گذشته ۲۵ هزار و ۲۶۱ مورد جدید کووید۱۹درکشور شناسایی شد و متاسفانه ۳۲۸ تن نیز به دلیل این بیماری جان باختند.به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت آخرین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کووید ۱۹ در کشور را اعلام کرد و براین اساس از دیروز تا امروز ۲۷ فروردین و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵ هزار و ۲۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۲۰۷ نفر از آنها بستری شدند.مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۱۹۴ هزار و ۱۳۳ نفر رسید.
 
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۲۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۶۶ هزار و ۸ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۷۶۱ هزار و  ۴۹۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.بر اساس این اطلاعیه، ۴۶۵۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.همچنین تا کنون ۱۴ میلیون و ۱۶۵ هزار و ۷۷۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت،  تا کنون ۳۷۲ هزار و ۳۶۲ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۱۲ هزار و ۱۰۸ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۴۸۴ هزار و ۴۷۰ دُز رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها