به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۲۶۶۵۲۰

مددی: قایدی پسر استقلال است و قلبش آبی

مددی: قایدی پسر استقلال است و قلبش آبی
گروه ورزشی: احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال برتری پرگل شاگردان مجیدی برابر الاهلی عربستان در نخستین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان را ارزشمند توصیف کرد. احمد مددی، درباره پیروزی ۵ بر ۲ تیم فوتبال استقلال مقابل الاهلی عربستان در هفته نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان، اظهار داشت: پیروزی ارزشمند و غرورانگیزی در زمین میزبان بود. بازیکنان استقلال نشان دادند برای کسب این پیروزی و نتایج درخشان در بازی‌های آینده چقدر انگیزه دارند. به بازیکنان و کادر فنی بادانش و در رأس آن سرمربی تیم تبریک و خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم در دیدار‌های آینده نیز به این شکل محکم و باانگیزه ظاهر شوند و دل مردم ایران به خصوص هواداران استقلال در ایران و دیگر نقاط جهان را شاد کنند.
 
وی افزود: انگیزه و تلاش بازیکنان در بازی با الاهلی ستودنی بود و از آن‌ها و کادر فنی تشکر می‌کنیم. پیام‌های زیادی برای من ارسال شده است. از اینکه مردم اینقدر خوشحال شده‌اند، اشک شوق ریختم. مردم ما در شرایط حاد کرونا و وضعیت سخت اقتصادی به سر می‌برند و امیدوارم بازی شب گذشته دل آن‌ها را شاد کرده باشد.مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به پاداش در نظر گرفته شده برای تیم فوتبال این باشگاه تصریح کرد: پاداش خوبی از سوی باشگاه برای تیم در نظر گرفته شده است و به اعضای تیم تعلق می‌گیرد. 
 
مددی درباره برگزاری بازی در زمین شماره دوی ورزشگاه ملک عبدالله و گرم کردن بازیکنان در زمین شماره سه این ورزشگاه تصریح کرد: این مسئله جای اشکال دارد و مسئولان AFC باید تدبیر بهتری داشته باشند. قواعد و استاندارد‌های بازی‌ها در این سطح از مسابقات باید بیشتر رعایت شود.وی با اشاره به درخشش مهدی قایدی و مطرح شدن بحث ترانسفر این بازیکن به خارج از کشور در برخی از رسانه‌ها، گفت: هیچ نگرانی وجود ندارد. قایدی پسر استقلال بوده و قلبش با تیمِ آبی است. وجود این پسر غیرت و انگیزه برای موفقیت استقلال است. هواداران نگران نباشند، چرا که فکر و ذکر قایدی موفقیت استقلال در این گروه است.مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد: همه چیز در اینجا با نظم و ترتیب خاصی پیش می‌رود. اعضای کادر فنی بسیار بابرنامه بوده و با نظم مثالزدنی کار‌ها را پیش می‌برند. ما هم اینجا کنارشان حضور داریم تا تیم کوچک‌ترین مشکلی نداشته باشد. از مردم می‌خواهم دعا کنند. قطعاً فرزندان‌شان در این مسابقات تلاش‌شان را می‌کنند که پرچم ایران را بالا ببرند.
برچسب ها: مهدی قائدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها