به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۲۶۶۶۲۵

اسرائیل اهدافی را در غزه بمباران کرد

اسرائیل اهدافی  را در غزه بمباران کرد
گروه بین الملل: اسرائیل  در پاسخ به شلیک راکت از غزه به جنوب این كشور، مناطقی از غزه را بمباران کرد.
این دومین بار در چند وقت اخیر بود که از نوار غزه راکت به سوی اسرائیل پرتاب شد.ارتش اسرائیل گفته است یک مرکز آموزشی، یک مرکز نظامی و مرکز ساخت بتون را که متعلق به حماس بوده بمباران کرده است.منابع فلسطینی گفته‌اند که در این بمباران به زمین‌های کشاورزی نیز آسیب رسیده است.
پس از پرتاب راکت از غزه، در مناطقی از جنوب اسرائیل آژیر خطر به صدا در آمد. ارتش اسرائیل گفت: این راکت "در فضای باز" فرود آمد و هیچ گزارشی در مورد خسارت و آسیب احتمالی منتشر نشده است.هیچ گروه فلسطینی مقیم نوار غزه مسئولیت پرتاب این راکت را به عهده نگرفته است.ارتش اسرائیل خاطرنشان کرده جنبش حماس را مسئول همه حملات از نوار غزه می‌داند.
گروه حماس از سال ۲۰۰۷ اداره نوار غزه را به عهده گرفته و اسرائیل از آن زمان مرزهای زمینی و دریایی را به روی این منطقه بسته و گروه‌های امدادی بارها نسبت به شرایط ناگوار مردم این منطقه هشدار داده‌اند.
حماس و اسرائیل تا کنون سه بار وارد جنگ شده‌اند و در سال‌های اخیر آتش بس شکننده‌ای حاکم بوده ولی هر از گاهی از غزه به سوی جنوب اسرائیل راکت پرتاب می‌شود که ارتش اسرائیل در پاسخ این منطقه را بمباران می‌کند.

 
برچسب ها: اسرائیل
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها