به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۲۶۶۶۶۴

فلیک بهترین مربی تاریخ بایرن مونیخ است

فلیک بهترین مربی تاریخ بایرن مونیخ است
گروه ورزشی: بازیکن بزرگ تاریخ بایرن معتقد است هانس دیتر فلیک بهترین مربی تاریخ مونیخی ها است. هفته قبل بایرنی ها سربلند از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بیرون رفتند. آنها در بازی رفت یک چهارم نهایی با وجودی که صاحب موقعیت های بیشماری شدند، 3 بر 2 از پاری سن ژرمن شکست خوردند اما در بازی برگشت به برد یک بر صفر رسیدند.

در نتیجه به خاطر قانون گل زده بیشتر در خانه حریف، از صعود به نیمه نهایی بازماندند. با این حال همه همچنان از عملکرد «هانس دیتر فلیک»، سرمربی 56 ساله تیم که فصل قبل 6 مقام قهرمانی برای سرخ پوشان کسب کرد، تعریف می کنند.به زعم این عده، نام فلیک باید در کتب تاریخ ثبت شود. البته با توجه به اختلاف نظر میان او و حسن سالی حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه و در دست داشتن پیشنهاد هدایت تیم ملی آلمان، در مورد آینده اش، ابهام زیادی هست.هر چند که روسای باشگاه می گویند روی ادامه حضور فلیک به خاطر قراردادی که تا سال 2023 دارد، حساب می کنند.به زعم «اشتفان افنبرگ» هافبک و کاپیتان اسبق بایرن، وداع فلیک،  می تواند در تابستان مشکلی جدی برای باواریایی ها در تابستان ایجاد کند.

*آینده ایی مبهم در مونیخ
افنبرگ که در سال های 1990 تا 1992 و 1998 تا 2002 برای بایرن مونیخ بازی کرد و افتخار آفرید، در مورد موضوع بحث انگیز مربیگری تیم محبوبش در مصاحبه با سایت ورزش آلمان نظرش را بیان کرد.وی که اکنون گاه و بیگاه برای شبکه های تلویزیونی به عنوان کارشناس فعالیت می کند، گفت:اگر فلیک در تابستان خودش را از قید و بند قراردادش آزاد کند، اوضاع برای بایرن در سال آینده خراب خواهد شد. چون او با آنچه انجام داده و کسب کرده، بهترین مربی بایرن در تاریخش است.

*صحبت های جنجالی هوینس
افنبرگ که خود سال ها در مونیخ حضور داشته، به خوبی جو حاکم بر تیم پرافتخار ژرمن ها را می شناسد. با این حال درک نمی کند که چرا اختلافات میان فلیک و حسن سالی حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن حل نمی شوند.
به همین خاطر پیشکسوت 52 ساله افزود:این ها یکسری مشکلات خانگی هستند. آنها باید تلاش کنند هر چه سریع تر از شر آن خلاص شوند.اظهارات مزاحم و آتش بیار اولی هوینس در مورد جروم بواتنگ از نظر افنبرگ نیز قابل درک نیست. به همین خاطر این چهره در گفت وگوی خود عنوان کرد:در شرایط عادی همواره مسئولان تیم از بازیکنان حمایت به عمل می آورند اما وقتی او اینگونه حرف می زند، باعث ایجاد بحث در خارج از تیم می شود که شایعاتی را هم به دنبال دارد. همه متوجه می شوند که آرامشی به تیم آورده نمی شود و این امر تقصیر خودشان است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها