کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دفاع نوه ارنست همینگوی از وودی آلن

28 فروردين 1400 ساعت 14:04


گروه فرهنگی: ماریل همینگوی، نوه ارنست همینگوی و بازیگر فیلم «منهتن» ساخته وودی آلن عقیده دارد که صددرصد مطمین است در این روزگار این فیلم اصلا ساخته نمی‌شد.ماریل همینگوی در «منهتن» در نقش تریسی ، دختری 17 ساله محصل مدرسه دالتون ایفای نقش می‌کند که با نویسنده کمدی تلویزیونی چهل و دو ساله که دو برابر سن تریسی است و از همسرش جدا شده ارتباط برقرار می‌کند.. درباره این فیلم کمدی رمانتیک سیاه و سفید که در سال 1979 اکران شد ، در آن زمان انتقاد چندانی نسبت به این رابطه نشد. در واقع ، این دومین فیلم پر سود وودی آلن (وقتی با نرخ تورم حساب شود) است ، آلن نقش نویسنده 42 ساله به نام آیزاک را خودش بازی کرد که با تریسی که دختری زن سن قانونی است ارتباط برقرار می‌کند.

 
ماریل همینگوی در مصاحبه با آن هچ و هدر دافی در پادکست "Better Together with Anne & Heather" گفت با توجه به رابطه عاشقانه ای که با دختر زیر سن قانونی فیلم منهتن به تصویر می‌کشد ، امروزه صددرصد نمی توانست اکران شود.»همینگوی ادامه داد: «من هیچ رفتاری غیراخلاقی را تصویب نمی کنم ، اما آن فیلم امروز احتمالاً نمی توانست اكران شود.»ماریل همینگوی هنوز مستند داستانی «آلن علیه فارو» را تماشا نکرده که به جنجال ارتباط وودی آلن با دیلان فارو دختر خوانده هفت ساله او می پردازد.ماریل همینگوی توضیح داد که او وودی آلن را دوست داشت و تجربه همکاری وودی آلن با او در منهتن فوق العاده بود.
 
همینگوی گفت: «این مساله برایم کمی قابل توجه است زیرا وودی آلن به من بی احترامی نمی کرد و رفتار ناخوشایند نداشت. من میا را نمی شناسم ، رونان را نمی شناسم و دیلان را نمی شناسم. من آن ماجرا را نمی دانم. این ماجرای من نیست که درباره‌اش حرف بزنم.»این بازیگر ادامه داد که او درگیر موضوع نمی شود زیرا با باورش نسبت به وودی آلن مغایرت دارد.همینگوی در ادامه گفت از مسیری که فرهنگ حذف cancel culture پیش گرفته می ترسد. چون او نمی خواهد گفتمان از بین برود و دست به حذف کسانی زده شود که نسلی با مردم بودند.


کد مطلب: 266712

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/266712/دفاع-نوه-ارنست-همینگوی-وودی-آلن

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir