به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۲۶۶۷۷۰

علت خوشحالی بعد از گل اسماعیلی چه بود؟

علت خوشحالی بعد از گل اسماعیلی چه بود؟
گروه ورزشی: حدود دوماه است که فرهاد مجیدی، محمد دانشگر را به علت بی انضباطی و درگیری های پرشمار کنار گذاشته است و تاکنون راضی نشده که او به تمرینات برگردد. سرمربی استقلال حتی اجازه نداد که دانشگر همراه تیم به عربستان بیاید تا با این عمل جدیت خود را ثابت کند.با این خوشحالی بعد از گل، اسماعیلی باردیگر تلاش کرد تا برای بخشش دانشگر توسط مجیدی پادرمیانی کند هرچند که به نظر نمی رسد او راه درستی را برای کار خود انتخاب کرده باشد. او چند هفته پیش نیز با انتشار یک استوری در فضای مجازی از مجیدی درخواست بخشش دانشگر را کرده بود که هیچ واکنشی از سوی مجیدی به دنبال نداشت تا به نوعی آن را رد کرده باشد.

گویا اسماعیلی دست بردار نیست و همچنان علاقمند است تا فرهاد مجیدی به شکلی دانشگر را ببخشد و این بازیکن دوباره به استقلال بازگردد. البته پیش از این خود دانشگر بارها طوری رفتار کرده بود که انگار استقلال را نمی خواهد و این باشگاه است که به دنبال اوست. هنوز طرفداران این تیم استوری او را فراموش نکردند که گفته بود فقط به خاطر دانشگر و روزبه چشمی می ماند و برای استقلال بازی می کند. حالا اما انگار همه چی عوض شده و دانشگر خوب می داند رفتن به استقلال به منزله سقوط او از جمع بازیکنان در بورس خواهد بود. این بازیکن در سال های اخیر کیفیت فنی لازم را نداشته و بنابراین با انتقال به باشگاه دیگری احتمالا رو به افول خواهد گذاشت و شاید هم زود فراموش شود.در این گیر و دار اما فرشید اسماعیلی درست چند روز بعد از تصمیم مجیدی برای خط زدن دانشگر از لیست آسیایی، لباس این بازیکن را مقابل دوربین گرفته است. آنطور که رسانه ها قبلا نوشته اند این دو هم خانه هستند.
برچسب ها: فرشید اسماعیلی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها