به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۲۶۶۸۳۷

افزایش دما و بارش پراکنده در برخی نقاط کشور

افزایش دما و بارش پراکنده در برخی نقاط کشور
گروه جامعه: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش نسبی دما در نوار غربی کشور و بارش پراکنده در برخی نقاط خبر داد.صادق ضیاییان اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری امروز (۲۹ فروردین) در غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، یزد و کرمان بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد به‌ویژه طی ساعات بعد ازظهر پیش‌بینی می‌شود.وی با اشاره به اینکه فردا (۳۰ فروردین) در استان‌های کرمان، شمال هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ارتفاعات البرز شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ابرناکی و بارش پراکنده دور از انتظار نیست، گفت: طی روز سه‌شنبه (۳۱ فروردین) در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آرام خواهد بود.
 
ضیاییان ادامه داد: طی روز چهارشنبه (۱ اردیبهشت) در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و طی اوایل شب در استان‌های گیلان و مازندران افزایش ابر و بارش خفیف باران پیش‌بینی می‌شود.
به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روز پنجشنبه (۲ اردیبهشت) در سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز در شرق تهران و مازندران و در استان‌های سمنان، اصفهان، قم، مرکزی، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری و فارس بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد به‌ویژه طی ساعات بعد ازظهر رخ می‌دهد.

ضیاییان در ادامه گفت: طی سه روز آینده در نوار غربی کشور افزایش نسبی دما دور از انتظار نیست.وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۳۰ فروردین) کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد، در بعد ازظهر افزایش باد و با حداقل دمای ۱۶ حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه (۳۱ فروردین) نیز صاف تا کمی ابری و با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها