کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چهارآزادکار کشورمان به مرحله نیمه نهایی رسیدند

29 فروردين 1400 ساعت 12:12


گروه ورزشی: رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا از صبح امروز با مصاف مدعیان پنج وزن دوم در قزاقستان در حال پیگیری است که نمایندگان کشورمان در چهار وزن به نیمه نهایی راه یافتند.بر این اساس نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:در وزن ۶۱ کیلوگرم، مجید داستان بعد از یک دور استراحت، با نتیجه ۳-۳ مغلوب حریف هندی‌اش شد. او درحالی به این حریف باخت که فکر می‌کرد به دلیل گرفتن امتیاز آخر برنده این رقابت است، اما کشتی گیر هندی پوئن بالا گرفته بود و درنهایت دستش در میان ناباوری داستان به عنوان برنده بالا رفت. حالا در صورت پیروزی کشتی‌گیر هندی در مسابقه بعدی، داستان در گروه شانس مجدد مبارزه خواهد کرد.


در وزن ۷۴ کیلوگرم، مصطفی حسین خانی صبح امروز کشتی‌های خوبی برابر حریفانش گرفت و به نیمه نهایی رسید. او دور اول با نتیجه ۵ بر ۲ از سد اختیار نوروزاف از ازبکستان گذشت. در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر ۳ سئونگ چول لی از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف آتامیرات چارلیف از ترکمنستان می‌رود.

حسین یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به راحتی و با نتیجه ۱۰ بر صفر هایاتو ایشیگورو از ژاپن را مغلوب کرد و به نیمه‌نهایی رسید تا در این مرحله با مصطفی العبید از عراق کشتی بگیرد.
همچنین در رقابت‌های وزن ۹۲ کیلوگرم، کامران قاسمپور که به یک وزن بالاتر آمده، بعد از یک دور استراحت حریف هندی‌اش را با اقتدار و با نتیجه ۱۰ بر صفر در یک تایم شکست داد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

امین طاهری نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان که بلافاصله بعد از بازگشت از جام بین المللی دانکلوف به دلیل مثبت شدن تست کرونای امیرحسین زارع، راهی مسابقات قهرمانی آسیا شد، پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفر عمر سارم از سوریه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی میان آیال لازاریف از قرقیزستان و دانگ هوان کیم از کره جنوبی می‌رود.


کد مطلب: 266889

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/266889/چهارآزادکار-کشورمان-مرحله-نیمه-نهایی-رسیدند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir