کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قالیباف: پاسخ به حمله نطنز ضروری است

29 فروردين 1400 ساعت 13:35


گروه سیاسی: رئیس مجلس شورای اسلامی  تاکید کرد: دشمنان ملت ایران به فعالیت‌های تروریستی علیه صنعت هسته‌ای دل بسته بودند و انتظار داشتند با اقدامات تروریستی فعالیت هسته‌ای ایران متوقف و یا بسیار کند شود. غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم در چارچوب ماده یک قانون اقدام راهبردی آن هم در مدت زمان بسیار کوتاه نشان داد که فاصله زمانی میان تصمیم گیری و اقدام در صنعت هسته‌ای کشورمان با همت جوانان دانشمند هسته‌ای به کمترین زمان مورد نیاز رسیده است.
محمدباقر قالیباف  گفت: می‌توان اذعان داشت، امروز هر آنچه را اراده کنیم با لطف خداوند متعال در مدت زمان کوتاه به آن دست خواهیم یافت. این غنی سازی و دستاورد مهم به دشمنان ما ثابت کرد که صنعت هسته‌ای ایران بومی شده و هر اقدام نسنجیده و اعمال فشاری بر عزم ملت ایران برای پیشرفت علمی کاملا بی اثر است و هیچ کس نمی‌تواند مانع از پیشرفت توقف ناپذیر ایران اسلامی شود.قالیباف تصریح کرد: غنی سازی ۶۰ درصدی همچنین پاسخی قاطع به طراحی دشمن برای تضعیف دست برتر کشور در فرآیند مذاکرات بود. با اجرایی شدن قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها قفل‌های صنعت هسته‌ای شکسته شد و قدرتی برای تیم مذاکره کننده هسته‌ای تولید کرد تا بتواند از این ظرفیت برای تحقق هدف رفع کامل همه تحریم‌ها استفاده کند، در میانه این مسیر دشمن با خرابکاری در نطنز تلاش کرد موضع مذاکراتی ایران را تضعیف و دست مردم ایران را خالی کند.
وی  ضمن تاکید بر لزوم بالا بردن سطح حفاظتی مراکز هسته‌ای گفت: پاسخ به حمله تروریستی به نطنز یک ضرورت حتمی است که در زمان مناسب انجام خواهد شد.


 


کد مطلب: 266929

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/266929/قالیباف-پاسخ-حمله-نطنز-ضروری

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir