به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب : ۲۶۷۰۱۲
احمدی‌نژاد: حکومت به مانع مردم تبدیل شده است

خودتان می گویید ۲۳۱ نفر را کشتیم، نباید مجازات شوید؟

خودتان می گویید ۲۳۱ نفر را کشتیم، نباید مجازات شوید؟
گروه جامعه: محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت‌های نهم و دهم در دیدار با جمعی از مردم استان هرمزگان گفت: 
ما یک سرزمین غنی هستیم، سرزمین بسیار ثروتمند، با بهترین مردم. اما چرا اوضاع اینطور شده که در هر جای ایران، هر دو نفری که به هم می رسند، بعد از سلام و علیک، بلافاصله از مشکلات و سختی ها صحبت می کنند؟
من معتقدم که در اداره کشور ما یک جابجایی هایی اتفاق افتاده است، هم در مفاهیم و هم در مواضع. حکومت ها تشکیل شدند که از امنیت و آزادی مردم صیانت کنند تا مردم بتوانند فعالیت کنند و سرافراز زندگی کنند.حکومت ها تشکیل شدند که در بین مردم عدالت رایج شود اما این مفهوم جابجا شده است. یعنی نوع حکومت ها و در کشور ما هم حکومت به مانع مردم تبدیل شده است، مانع آزادی، مانع امنیت و مانع بهره مندی مردم از ثروت طبیعی. مفاهیم و جایگاه ها جابجا شده است.
.....
احمدی‌نژاد در بخشی از صحبت‌هایش درباره حوادث آبان 98 گفت: بنزین را یک شبه سه برابر کردید، عده ای اعتراض به تصمیم غلط شما کردند که غالبا از طبقه مستضعف و جنوب شهر بودند، خودتان می گویید 231 نفر را کشتیم، نباید مجازات شوید؟ نباید محاکمه شوید؟یک گروهایی هم درست کرده اند در این مواقع می ریزند شیشه می‌شکنند و شلوغ کاری می کنند، شعارهای الکی می دهند، خیلی هنر و غیرت داری برو جلوی بیگانه رو بگیر نیان در نطنز هسته‌ای را بدهند بالا.
......
وی همچنین اظهار داشت: من در دوره خودمان، دو تا وزیر اطلاعات عوض کردم. هم در دوره اول و هم در دوره دوم. چون دیدم اینها کلا رفته اند در خاکی.شما حق ندارید این کارها را بکنید. ما ایران هستیم، انقلاب کردیم. اولین و بالاترین شعار ما در این کشور آزادی بود. کشور، حکومت، دولت، اطلاعات، امنیت و بودجه مال مردم است.

۱۴۰۰/۰۱/۳۰ ۱۰:۴۰
چرا آقای احمدی نژاد سال 88 سکوت کردند اونموقع از مردم حمایت نکردند، حالا سال 98 را میگن در صورتی که تجربه مشابه دارند (371661)
یوسف
United Kingdom
۱۴۰۰/۰۱/۳۰ ۱۲:۱۸
در دوره وزمانی که دولتمردان اما شما بخوانید دولتنامردان، کج می نشینند وراست حرف می زنند، دو نفر را میشناسم که راست نشسته اند وراست حرف میزنند احمدی نژاد وقالیباف واسلام (371663)
سید محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۱/۳۰ ۱۳:۰۵
آقای احمدی نژاد فراموش کرده اند کشتار ها و مظالمی که در سال 1388 ایجاد کردند و مسبب اصلی بودند.
خس و خاشاک ها را کشتند اما احتمالا دچار آلزایمر و فراموشی شده اند.
دروغ تا به کی و کجا؟ (371666)
یا علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۱/۳۰ ۱۶:۵۳
ای اقا شما واقعا شجاع هستید نه حالا چرا امروز دم از مردم می زنید انها که به گفته جنابعالی خس و خاشاک بودن شما در زندان با ان مرتضوی حوانان اسیر را گشتید اول باید شما محاکمه شوید بازی بس است مردم فریبی بس است اقا (371669)
۱۴۰۰/۰۱/۳۰ ۱۹:۵۲
وقت انتخابات شده و همه دلسوز مردم شدند
عمو خود آبان 98 کجا بودی که الان یادت افتاده !!!؟
متنفرم از همه سیاستمدارها که برای منافع خودشون از مردم مایه میزارند و وقتی به قدرت رسیدند مردم دیگر ارزشی برایشان ندارد، از هاشمی بگیر تا روحانی و نماینده های مجلس و شورای اسلامی شهرها
همه همینند (371672)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها