کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

احمدی‌نژاد: حکومت به مانع مردم تبدیل شده است

خودتان می گویید ۲۳۱ نفر را کشتیم، نباید مجازات شوید؟

30 فروردين 1400 ساعت 8:34


گروه جامعه: محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت‌های نهم و دهم در دیدار با جمعی از مردم استان هرمزگان گفت: 
ما یک سرزمین غنی هستیم، سرزمین بسیار ثروتمند، با بهترین مردم. اما چرا اوضاع اینطور شده که در هر جای ایران، هر دو نفری که به هم می رسند، بعد از سلام و علیک، بلافاصله از مشکلات و سختی ها صحبت می کنند؟
من معتقدم که در اداره کشور ما یک جابجایی هایی اتفاق افتاده است، هم در مفاهیم و هم در مواضع. حکومت ها تشکیل شدند که از امنیت و آزادی مردم صیانت کنند تا مردم بتوانند فعالیت کنند و سرافراز زندگی کنند.حکومت ها تشکیل شدند که در بین مردم عدالت رایج شود اما این مفهوم جابجا شده است. یعنی نوع حکومت ها و در کشور ما هم حکومت به مانع مردم تبدیل شده است، مانع آزادی، مانع امنیت و مانع بهره مندی مردم از ثروت طبیعی. مفاهیم و جایگاه ها جابجا شده است.
.....
احمدی‌نژاد در بخشی از صحبت‌هایش درباره حوادث آبان 98 گفت: بنزین را یک شبه سه برابر کردید، عده ای اعتراض به تصمیم غلط شما کردند که غالبا از طبقه مستضعف و جنوب شهر بودند، خودتان می گویید 231 نفر را کشتیم، نباید مجازات شوید؟ نباید محاکمه شوید؟یک گروهایی هم درست کرده اند در این مواقع می ریزند شیشه می‌شکنند و شلوغ کاری می کنند، شعارهای الکی می دهند، خیلی هنر و غیرت داری برو جلوی بیگانه رو بگیر نیان در نطنز هسته‌ای را بدهند بالا.
......
وی همچنین اظهار داشت: من در دوره خودمان، دو تا وزیر اطلاعات عوض کردم. هم در دوره اول و هم در دوره دوم. چون دیدم اینها کلا رفته اند در خاکی.شما حق ندارید این کارها را بکنید. ما ایران هستیم، انقلاب کردیم. اولین و بالاترین شعار ما در این کشور آزادی بود. کشور، حکومت، دولت، اطلاعات، امنیت و بودجه مال مردم است.


کد مطلب: 267012

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/267012/خودتان-می-گویید-۲۳۱-نفر-کشتیم-نباید-مجازات-شوید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir