به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۲۶۷۱۹۰

آغاز فیلمبرداری فیلم جدید واکین فینیکس

آغاز فیلمبرداری فیلم جدید واکین فینیکس
گروه فرهنگی:  در ماه فوریه خبر همکاری واکین فینیکس و آری استر در پروژه محصول کمپانی A۲۴ منتشر شد حالا اما خبر رسیده فیلمبرداری این فیلم قرار است از اواخر ماه ژوئن یعنی روز بیست و هشتم این ماه در کانادا آغاز شود. آری استر کارگردان فیلم های «موروثی» و «میدسامر» در کنار کارگردانی، فیلمنامه «بلوار ناامیدی» را نیز نوشته است.
 
درباره جزییات این پروژه هنوز اطلاع چندانی وجود ندارد و البته با توجه به دو فیلم قبلی استر که در ژانر وحشت جا داشتند هنوز مشخص نیست که این فیلم در این ژانر قرار دارد یا در گونه دیگر ساخته می شود.در قصه فیلم چنین آمده است: فیلم یک پرتره صمیمی از یکی از موفق ترین کارآفرین های تاریخ ایالات متحده آمریکا است. با وجود این توضیح هنوز معلوم نیست که داستان درباره یک شخصیت واقعی است یا به زندگی یک کاراکتر ساختگی می پردازد. فینیکس همچنین قرار است در آینده به عنوان بازیگر در پروژه «کوله پشتی» به کارگردانی ریدلی اسکات در نقش ناپلئون بناپارت محصول اپل نیز بازی کند.
برچسب ها: سینمای جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها