کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لطیفی:

استقلال مقابل الشرطه بازی کامل تری انجام داد

30 فروردين 1400 ساعت 18:26


گروه ورزشی:پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص بازی آبی پوشان مقابل الشرطه توضیحاتی را بیان کرد.علی لطیفی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، در مورد بازی شب گذشته استقلال ایران مقابل الشرطه عراق گفت: استقلال مقابل الشرطه، بازی کامل تری انجام داد. استقلال در فاز دفاعی نسبت به بازی اول، بهتر شده بودند و موقعیتی به حریف نداد. بسیاری این باور را داشتند با اخراج بازیکن الشرطه، شرایط برای استقلال راحت‌تر می‌شود، اما این اتفاق رخ نداد. آبی پوشان در بازی مقابل الشرطه،۶۰۰ پاس داد. استقلال فوتبال مالکانه را به بهترین شکل ممکن پیاده کرد. شاگردان مجیدی ۶۴٪ مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند.

او ادامه داد: وقتی پاس‌های بیشتری داده شود، خلق موقعیت هم بیشتر خواهد شد. استقلال این مسئله را به خوبی انجام داد. آرش رضاوند در نظم دادن به خط هافبک استقلال عملکرد مثبتی داشت و بازی قابل قبولی به نمایش گذاشت. فرشید اسماعیلی، قایدی و دیاباته در بازی مقابل الشرطه، نقش تعیین کننده داشتند. دیگر بازیکنان استقلال هم عملکرد خوبی داشتند. دلیل اصلی فوتبال مالکانه استقلال، پیدا کردن فضا‌های خالی بود. استقلال مقابل الشرطه، از کانال‌های کناری به خوبی استفاده کرد. تنوع تاکتیکی در بازی مقابل الشرطه وجود داشت.
الدحیل حریف سر سختی است

لطیفی در مورد اینکه استقلال توانایی شکست الدحیل را دارد یا خیر تصریح کرد: الدحیل حریف سر سختی است. استقلال ۲ بازی خود را با برد پشت سر گذاشته و روحیه مضاعفی دارد. بازی با الدحیل متفاوت‌تر خواهد بود. این تیم قطری ستاره‌های زیادی در اختیار دارد، اما اسم استقلال برای هر حریفی ترسناک است. استقلال پر افتخار‌ترین تیم ایرانی در آسیا است که ۲ قهرمانی در آسیا دارد. فرهاد مجیدی نباید مغرور شود.او اشاره کرد: کادر فنی و بازیکنان استقلال، باید برای برد‌های دیگر گام بردارند و برنامه ریزی کنند. برد باید در نهایت به جام ختم شود در غیر این صورت کاربردی ندارد. امیدوارم مجیدی نهایت تلاش خود را انجام دهد. ما پیشکسوتان وظیفه داریم از استقلال حمایت کنیم.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه استقلال می‌تواند عنوان قهرمانی آسیا را به دست بیاورد اظهار کرد: به قهرمانی سوم استقلال در آسیا خوشبین هستم، اما در حال حاضر زود است در این مورد صحبت کنیم. استقلال پتانسیل این کار را دارد. مجیدی ۲ تیم خوب رادر اختیار دارد. بازیکنان استقلال کیفیت بالایی دارند و این عامل می‌تواند به مجیدی و کادر فنی در ادامه مسابقات کمک زیادی کند. بازی‌های زیادی تا پایان لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است.


کد مطلب: 267214

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/267214/استقلال-مقابل-الشرطه-بازی-کامل-تری-انجام

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir