کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نوین لوله تولید کننده انواع لوله pvc در ایران

31 فروردين 1400 ساعت 11:21

گروه کسب و کار: از مهمترین بخش های کار یک ساختمان، لوله کشی (چه لوله کشی برق و چه لوله کشی آب) آن است. که برای موفقیت در امر برقکاری و یا لوله کشی آب ساختمان باید با اصول آن آشنا بوده و به بهترین صورت ممکن آن را انجام داد و مهمتر از همه ی اینها، استفاده از لوازم و تجهیزات مناسب و با کیفیت این کار میباشد. که لوله ها در انواع و سایزهای متفاوت تولید و روانه بازار میشوند و هر کدام از آنها کارایی به خصوص خود را دارند.


در اینجا نوین لوله قصد دارد تا شما را با دو نمونه از لوله های پرکاربرد در امر برقکاری ساختمان آشنا کند که هر برق کار ساختمان باید با آنها آشنایی داشته و بداند در هر مکان بهترین نوع آن را استفاده نماید.

نوین لوله تولید کننده انواع لوله pvc
معرفی شرکت نوین لوله؛ تولید کننده انواع لوله های  PVC
این شرکت بیش از 25 سال است که در امر تولید لوله و اتصالات برقی در حال فعالیت است. در امر تولید لوله های پلی آمید (خط دار، دو جداره) به صورت شاخه ای و کلاف – لوله های خرطومی در سایزهای ۱۱ و ۱۳ و ۱۶ (رنگی و طرح نسوز)، لوله های pvc سه ستاره نوین نسوز سمنان، تولید اتصالات لوله (زانوهای pvc، قوطی کلید، زانو، تقسیم، فرم، جعبه مینیاتوری) مشغول به کار است. همچنین نمایندگی لوله های pvc سمنان و گلپایگان و خرطومی نسوز و داکت را بر عهده دارد و عامل فروش سیم و کابل استاندارد و پخش لوازم برقی را نیز دارا میباشد. حال با دو نمونه از تولیدات پرکاربرد آن که در زیر قرار است به شرح آنها بپردازیم بیشتر آشنا شوید.
مشاهده محصولات نوین لوله : لوله برق pvc 

همه آنچه که باید درباره ی لوله های خرطومی بدانید
از پرکاردترین تجهیزات ساختمانی، لوله خرطومی است که به دلیل ویژگی های خاصی که دارد روز به روز استفاده از آن در حال افزایش است و توانسته اند جایگاه ویژه ای را در صنایع به خود اختصاص دهند. چرا که در ساخت لوله خرطومی بعنوان پر مصرف ترین لوله برق، از گرانول پی وی سی به همراه مواد دیگر استفاده شده، همچنین انواع استاندارهای لازم توسط تولید کنندگان این محصول رعایت شده و به همین دلیل این لوله ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و برای لوله کشی برق ساختمان استفاده می شوند. لوله های خرطومی را در جنس هایی چون پلاستیک و فلز تولید میکنند و از انواع این لوله ها میتوان به لوله خرطومی معمولی، لوله خرطومی نسوز PVC، لوله خرطومی فلزی یا فلکسی و لوله خرطومی پلی اتیلن اشاره نمود.

تولید لوله خرطومی
مهمترین مزایای کاربردی لوله های خرطومی
لوله های خرطومی در کلیه انواع خود از جمله لوله خرطومی نسوز دارای مزایایی هستند که به شرح زیر میباشد:
از انعطاف پذیری و قابلیت ارتجاعی بالا که مورد مصرف انتقال پودر و ذرات قرار می گیرد، برخوردارند.
این نوع لوله ها از عایق عالی ای برای سیم های حاوی جریان الکتریکی برخوردارند و همچنین باعث کاهش مصرف انرژی می شوند.
به دلیل داشتن انعطاف بالا و بئنه نرمشان، به راحتی می توانند از فضاهایی که برای سایر محصولات مشابه میسر نیست، عبور کنند.
از نظر اقتصادی قیمت آنها مناسب بوده و نصب آنها نیز هزینه بالایی را در برندارد.

این لوله ها به صورت توکار و روکار طراحی و تولید می شوند و می توانند محافظ خوبی برای سیم های برق محسوب شوند.
به دلیل در دسترس بودن آسان می توان از آنها در مکان هایی از قبیل تجاری، درمانی، مسکونی، صنعتی، ورزشی، فرهنگی، حمل و نقل و غیره استفاده نمود.
لوله خرطومی نسوز یک لوله بسیار مناسب با مقاومت بالا در برابر خطر اتصال کابل های برق و یا آتش سوزی ناشی از آن است.

لوله برق خم سرد چیست و چه کارایی هایی دارد؟
باید گفت که از لوله های برق به عنوان محافظی برای سیم های برق یاد میشود به این دلیل که می توانند از سیم های برق در برابر ضربه و خوردگی و پارگی محافظت کنند. حال یکی از این لوله های برق که علاوه بر ویژگی های خاصی که یک لوله محافظ باید داشته باشد، از ویژگی منحصر به فردی دیگری (به راحتی و بدون حرارت دیدن میتواند خم شود) برخوردار است، لوله خم سرد می باشد. این لوله ها چون در تولیدشان از درصد پی وی سی بیشتری استفاده شده است به راحتی و به وسیله یک فنر مخصوص میتوان آن ها را خم زد و شکل داد و نیازی به حرارت دادن نیست. که برقکار با استفاده از همین ویژگی منحصر به فرد لوله خم سرد می تواند به راحتی شکل های دلخواه خود را به لوله بدهد. از این لوله ها علاوه بر استفاده در ساختمانها میتوان در جاهایی که از حرارت بالایی نیز برخوردارند، استفاده نمود تا از آسیب به سیمهای برق جلوگیری کرد.
مشاهده محصولات نوین لوله : قیمت لوله خرطومی

تولید لوله برق خم
مهمترین مزایای استفاده از لوله های برق خم سرد
از مقاومت بالایی در برابر فشارها و ضربات برخوردارند. نفوذ پذیری آنها بسیار پایین بوده و رطوبت را جذب نمیکنند. دارای طول عمر بالایی هستند و معمولا در شرایط مناسب میتوانند از ۵۰ تا ۱۰۰ سال عمر کنند. از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند که همین ویژگی منحصر به فردشان باعث محبوبیت آنها شده چرا که میتوان به راحتی آنها را بدون حرارت دادن و با استفاده از فنر مخصوص خم کرد و به شکلهای دلخواه در آورد. از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه میباشند.
مشاهده محصولات نوین لوله : قیمت لوله برق خم سرد

در نهایت
همه ما مخصوصا کارفرمایان و متخصصین برقکار ساختمانی باید به این امر واقف باشیم که استفاده از انواع لوله ها برای پروژه های عمرانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید به دنبال بهترین نوع آنها بود تا لوله کشی به بهترین شکل و بدون مشکلی انجام شود. در همین راستا نوین لوله با دارا بودن مشاوران حرفه ای و رایگان می تواند در امر تهیه محصولی با کیفیت به شما کمک کند. همچنین این شرکت تولیدی از طراحی و دقت بالا و استفاده از دستگاه های به روز و تکنولوژی مدرن در امر ساخت تولیدات خود نیز بهره برده است.
 


کد مطلب: 267301

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/267301/نوین-لوله-تولید-کننده-انواع-pvc-ایران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir