به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۲۶۷۳۰۳

پیش‌درآمد «مکس دیوانه» در راه است

پیش‌درآمد «مکس دیوانه» در راه است
گروه فرهنگی: پیش‌درآمد سینمایی «مکس دیوانه» که به تازگی کلید خورده است «فیوریوسا» (Furiosa) نام دارد و اواسط سال ۲۰۲۳ میلادی اکران می‌شود. «فیوریوسا» در استرالیا فیلمبرداری خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود به بزرگترین فیلمی که تاکنون در این کشور ساخته شده است، تبدیل شود.طبق اعلام خبرگزاری آسوشیتدپرس، بازیگران و عوامل این فیلم حین فیلمبرداری به بخش‌هایی از نیو ساوت ولز در کشور استرالیا سفر خواهند کرد، از جمله شهر بروکن هیل که به عنوان لوکیشن معمول صحنه‌های پساآخرالزمانی فیلم‌های «مکس دیوانه» مورد استفاده قرار می‌گرفت. در آخرین قسمت از مجموعه «مکس دیوانه» که سال ۲۰۱۵ اکران شد، بیشتر صحنه‌ها در کشور کویری نامیبیا فیلمبرداری شد زیرا در اثر بارش‌های خارج از فصل، بخش بیابانی نیو ساوت ولز به طرز غیرمعمولی سرسبز شده بود.

آنیا تیلور جوی، ستاره سریال «گامبی وزیر»، در پیش‌درآمد «مکس دیوانه» نقش جوانی شخصیت فیوریوسا را بازی می‌کند که در نسخه سال ۲۰۱۵ با بازی شارلیز ترون به مخاطبان معرفی شد.جورج میلر که با همکاری بایرون کندی ساخت مجموعه «مکس دیوانه» را در سال ۱۹۷۹ با بازی مل گیبسون استارت زد، کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده خواهد داشت.مجموعه فیلم‌های اکشن «مکس دیوانه» روایتگر داستان یک افسر پلیس انتقام‌جو در آینده پساآخرالزمانی استرالیاست که می‌کوشد گروهی از موتورسواران بی‌رحم را به سزای اعمالشان برساند.
برچسب ها: سینمای جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها