به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۲۶۷۳۲۲

ارائه بهترین خدمات در زمینه لوله بازکنی فاضلاب را از ما بخواهید

گروه کسب و کار: ما در مجموعه خود بهترین خدمات لوله بازکنی فاضلاب را با استفاده از پرسنلی متخصص و مجرب ارائه می دهیم و امیدواریم کیفیت ارائه خدمات مان درخور هموطنان عزیز و در راستای جلب رضایت صد در صدی مشتریان مان باشد. علاوه بر خدمات لوله بازکنی فاضلاب، خدماتی چون تخلیه چاه لایروبی و کف تراشی چاه، تشخیص ترکیدگی لوله ها به وسیله دستگاه، حفر چاه، از بین بردن بوی نامطبوع ...
ارائه بهترین خدمات در زمینه لوله بازکنی فاضلاب را از ما بخواهید
ما در مجموعه خود بهترین خدمات لوله بازکنی فاضلاب را با استفاده از پرسنلی متخصص و مجرب ارائه می دهیم و امیدواریم کیفیت ارائه خدمات مان درخور هموطنان عزیز و در راستای جلب رضایت صد در صدی مشتریان مان باشد. علاوه بر خدمات لوله بازکنی فاضلاب، خدماتی چون تخلیه چاه لایروبی و کف تراشی چاه، تشخیص ترکیدگی لوله ها به وسیله دستگاه، حفر چاه، از بین بردن بوی نامطبوع مربوط به سرویس بهداشتی و فاضلاب ساختمان ها و ... را نیز با کیفیتی تضمینی، هزینه ای مناسب و رعایت اصول بهداشتی با استفاده از خدمات مرکز ما می توانید دریافت نمایید. جهت استفاده از خدمات و مشاوره رایگان در زمینه انواع مشکلات مربوط به فاضلاب و تاسیسات ساختمانی مربوطه می توانید از خدمات ما به صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی استفاده کنید.

لوله بازکنی فاضلاب با استفاده از فنر برقی
لوله بازکنی فاضلاب با استفاده از فنر برقی

در زمان های گذشته که هنوز فنر برقی و سایر تجهیزات پیشرفته امروزی به وجود نیامده بودند برای انجام عملیات لوله بازکنی فاضلاب از فنرهای دستی استفاده می شد. استفاده از فنر دستی برای رفع گرفتگی لوله ها روشی بسیار وقت گیر و دشوار بود. در این روش فنری از جنس فولاد را که ضخامت نوک آن نسبت به کل بدنه فنر کمتر و پیچ دار بود به داخل لوله دچار گرفتگی فرو می کردند و با پایین و بالا بردن فنر و چرخاندن آن در دست به باز کردن گرفتگی لوله اقدام می نمودند. واضح است که این روش در رفع گرفتگی هایی که ناشی از وجود اشیا یا مو در مسیر لوله بود می توانست موثر واقع شود اما در مورد گرفتگی های ناشی از موادی چون تجمع چربی و ... تاثیر گذار نبود.
برخی افراد نیز با اتصال یک سر فنر به دریل سعی در تسهیل و تسریع رفع گرفتگی با فنر دستی می کردند که در اغلب موارد حرکت سریع دریل منجر به شکستگی لوله و ایجاد مشکلی بزرگ و جدی تر می شد. در حال حاضر با وجود ابزار آلات و دستگاه های پیشرفته ای چون فنر برقی دیگر شاهد حوادث این چنینی نیستیم و مشکل گرفتگی لوله به یک مشکل بسیار پیش پا افتاده و قابل حل در سریع ترین زمان ممکن تبدیل شده است. برای استفاده از خدمات بروز ما در زمینه لوله بازکنی فاضلاب به صورت اصولی و با رعایت استانداردهای لازم می توانید با کادر پشتیبانی ما به شماره تلفن های مربوطه تماس حاصل نمایید.

لوله بازکنی فاضلاب با استفاده از فنر برقی

فنر برقی وسیله ای است که از یک فنر (این فنر می تواند دارای ارتفاع مختلفی باشد) و یک موتور برقی با سایز کوچک تشکیل شده و از این رو وسیله ای قابل حمل با دست و با خودروی سواری می باشد. این وسیله با ولتاژی معادل ولتاژ برق شهری کار می کند. متخصصین ما در مورد لوله بازکنی فاضلاب انواع قسمت های یک ساختمان، از سر فنرهای مختلفی جهت رفع مشکل انسداد لوله ها استفاده می کنند؛ به عنوان مثال سر فنری که آنها برای لوله بازکنی فاضلاب دستشویی به کار می برند با سر فنر مخصوص لوله بازکنی فاضلاب آشپزخانه متفاوت است. برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد سر فنرهای مختلف توجه داشته باشید که:

-    سر فنری اسیدی مخصوص لوله بازکنی فاضلاب سرویس های بهداشتی است.
-    سر فنری نیزه (نوک تیز) برای لوله های مسدود شده با خاک، شن و ماسه به کار می رود.
-    سر فنری الماسی برای باز کردن لوله هایی که با مواد سختی چون سنگ مسدود شده اند استفاده می شود.
-    سر فنری ابزار گیر زمانی به کار می رود که لوله ها بر اثر گیر کردن ابزار مسدود شده باشند، این نوع سرفنر قابلیت اتصال به ابزارهای مختلف را دارد.
-    سر فنری میله ای که برای بلندتر کردن ارتفاع فنر استفاده می شود و در واقع با استفاده از آن دو فنر به هم متصل و ارتفاع بیشتری پیدا می کنند.
-    سرفنری کوزه ای که برای لوله های مسدود شده بوسیله جرم گرفتگی روغنی به کار می رود.  

لوله بازکنی فاضلاب با استفاده از فنر برقی بهتر است یا با پمپ هوا؟
هر چند که انجام لوله بازکنی فاضلاب با هر یک از دستگاه های پمپ هوا و فنر برقی مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد اما اغلب متخصصین در اینکه استفاده از دستگاه پمپ هوا کثیفی بیشتری ایجاد می کند توافق دارند و از این رو برای هر نوع گرفتگی نمی توان استفاده از پمپ هوا را راهکار مناسبی در نظر گرفت. این در حالی است که فنر برقی انواع گرفتگی در قسمت های مختلف ساختمان را بدون کثیف کاری، به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن رفع می کند. ما در مجموعه خود در 24 ساعت شبانه روز برای امداد رسانی به شما در زمینه لوله بازکنی شرق تهران با پیشرفته ترین تجهیزات و مدرن ترین روش های مربوطه آماده هستیم. برای استفاده از خدمات ما کافی است با شماره تلفن های مربوطه تماس حاصل یا به صورت اینترنتی اقدام به ثبت درخواست دریافت خدمات نمایید.

پرسنل متخصص و مجرب لوله بازکنی فاضلاب، رعایت چه نکات بهداشتی را در دوران کرونا مورد توجه قرار می دهند؟
-    پرسنل ما پیش از اعزام به محل مورد بررسی قرار می گیرند تا آلوده و ناقل ویروس کووید-19 نباشند.
-    تمام پرسنل موظف هستند در محل کار و در طی انجام کار از ماسک استفاده کنند.
-    همه تجهیزات به طور مداوم مورد شستشو قرار داده شده و ضدعفونی می شوند.
-    عملیات لوله بازکنی فاضلاب با استفاده از خدمات مجموعه ما سریع و در کمترین زمان ممکن انجام می شود پس از این رو پرسنل در منزل یا هر محل کار دیگری بیش از حد نمی ماند و فورا پس از انجام کار محل را ترک می کنند.
علاوه بر رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی مربوط به دوران کرونا پرسنل ما در حالت کلی برای رعایت نکات بهداشتی عمومی آموزش دیده اند و مواردی چون انجام کار در آشپزخانه، دستشویی و حمام را با کمترین کثیف کاری مد نظر دارند و پس از انجام کار نیز محل را به طور کامل شستشو داده و تمیز تحویل مشتری می دهند.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها