کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خودرو جنسیس G۷۰ چه ویژگی های خاصی دارد؟

31 فروردين 1400 ساعت 18:08


گروه اقتصادی: ۲۰۲۲ G۷۰ خودرو لوکسی است که از نظر زیربنایی با کیا استینگر به اشتراک گذاشته شده است. این خودرو ثابت می کند که برند جنسیس یک رقیب معتبر در بخش  خودروهای لوکس است. کوچکترین سدان جنسیس نه تنها لذت رانندگی و فضای داخلی زیبا و مطلوبی را ارائه می‌دهد، بلکه نمونه‌ای از خودرو چند هزار دلاری است که کمی ارزان‌تر از رقبای اصلی خود در آلمان است. ناگفته نماند بسته ضمانت نامه ۱۰ ساله استاندارد آن، که بیش از دو برابر بیشتر اتومبیل‌های لوکس است.

جنسیس سدان لوکس G۷۰ خود را برای سال ۲۰۲۲ تغییر داده است، که شامل یک ظاهر طراحی شده در جلو و عقب و همچنین اصلاحات داخلی است که خودرو را از نظر بصری با سدان G۸۰ جدید و SUV GV۸۰ مطابقت می‌دهد. جنسیس همچنین با یک صفحه نمایش سرگرمی جدید، بزرگتر و برتر تبدیل شده است. گیربکس اختیاری شش سرعته دستی G۷۰ دیگر متوقف شده است. به دنبال ۲۰۲۲ G۷۰ باشید تا در اواخر سال ۲۰۲۰ یا اوایل سال ۲۰۲۱ در نمایندگی‌های جنسیس آمریکای شمالی قرار گیرد.

جنسیس هنوز قیمت ۲۰۲۲ G۷۰ را منتشر نکرده است و همچنین اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های استاندارد یا اختیاری آن منتشر نکرده است. ما انتظار داریم که مدل ۲۰۲۲ به قیمت ۲۰۲۱ نزدیک باشد و ویژگی‌های بسیار پیشرفته‌ای از جمله روکش چرم ناپا، صندلی‌های گرم و تهویه را اضافه می‌کند؛ و چراغ‌های جلو تطبیقی دارد.

پایه G۷۰ از یک توربوشارژ ۲.۰ لیتری چهار سیلندر بهره می‌برد که ۲۵۲ اسب بخار نیرو را از طریق جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب می‌فرستد. چهار چرخ متحرک اختیاری است. هنگامی که پشت فرمان مدل ۳.۳ لیتری V-۶ توئین توربو با ۳۶۵ اسب بخار و ۳۷۶ پوند فوت گشتاور قرار بگیرید متوجه شتاب بالا می شوید.

 صرف نظر از پیکربندی پیشرانه، G۷۰ دارای ویژگی‌های سواری و هندلینگ متعادل است. سیستم تعلیق آن سطوح ناهموار را صاف کرده و سدان در طی جلسات پیچیده باقی مانده است. ۳.۳T قدرتمندتر از مزیت دمپر‌های تطبیقی ​​برخوردار است که به راننده اجازه می‌دهد تا در صورت لزوم رانندگی را محکم‌تر کند. بازخورد فرمان آن دقیق و دلپذیر است، با تلاش قابل تنظیم با جابجایی در حالت‌های مختلف درایو دارد.

در داخل، G۷۰ به لطف مواد جذاب و کیفیت ساخت عالی، تجربه‌ای لوکس را ارائه می‌دهد. طرح راننده محور و کنترل‌های مستقیم آن علاقه‌مندان به رانندگی را تأمین می‌کند. صندلی جلو تعادل خوبی بین خودرو راحت و ورزشی را برقرار کرده است.فضای ذخیره سازی داخلی شامل یک صفحه دیجیتال در جلوی کنسول مرکزی است که برای گوشی‌های هوشمند و سایر موارد کوچک مناسب است. هر G۷۰ مجهز به سیستم سرگرمی با صفحه نمایش لمسی استاندارد ۱۰.۳ اینچی است که در داشبورد جا گذاری شده است.


کد مطلب: 267421

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/267421/خودرو-جنسیس-g۷۰-ویژگی-های-خاصی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir