به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۲۶۷۴۵۳

وودوارد از مدیریت منچستریونایتد استعفا داد

وودوارد از مدیریت منچستریونایتد استعفا داد
گروه ورزشی: اد وودوارد مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد بعد از ۸ سال از این سمت استعفا داد. هواداران یونایتد که از وضعیت تیمشان از پیوستن به سوپرلیگ اروپا ناراحت بودند اعتراضات گسترده ای در روزهای اخیر انجام دادند تا این باشگاه رسما انصراف خود را از این رقابت ها اعلام کند.بر این اساس اد وودوارد مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد بعد از ۸ سال از این سمت استعفا داد و باشگاه منچستریونایتد نیز این جدایی را تایید کرد.
 
وودوارد در سال ۲۰۱۲ جانشین دیوید گیل در این سمت بود و منابع نزدیک به ساکرنت خبر دادند که او قصد داشت تا در پایان فصل از سمت خود استفعا دهد که پروژه شکست سوپرلیگ اروپا سبب شد او تصمیم خود را چند هفته زودتر اعلام کند و از این سمت کناره گیری کند.یونایتد که به نیمه نهایی لیگ اروپا راه یافته است و باید در این مرحله برابر رم ایتالیا قرار گیرد، در لیگ برتر ۶۶ امتیازی است و در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و در دیدار بعدی خود باید با لیدزیونایتد دیدار کند.هنوز صحبتی از جانشین او نشده است و قرار است در پایان فصل باشگاه یوناتید جانشین وودوارد را برای مدیریت باشگاه انتخاب کند.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها