به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۲۶۷۴۶۴

خوشبختانه نتوانستند فوتبال را نابود کنند

خوشبختانه نتوانستند فوتبال را نابود کنند
گروه ورزشی: پس از منچسترسیتی به عنوان اولین تیم کناره‌گیری کرده از سوپرلیگ، منچستر یونایتد، آرسنال، لیورپول و تاتنهام در بیانیه‌هایی جداگانه اعلام کردند که در این رقابت شرکت نمی‌کنند.دو تیم ایتالیایی میلان و اینتر نیز آماده کناره گیری بودند که مشخص شد این پروژه شکست خورده است و اکنون دنبال اصلاحات است.

فرانک ریبری که سالها در بایرن مونیخ درخشش خیره کننده ای داشت و اکنون در فیورنتینا توپ می زند درباره این موضوع گفت: خوشحالم که فوتبال برای هواداران باقی ماند. خوشبختانه اهداف مالی و طمع ورزانه ای که در سر باشگاه های بزرگ بود به سرانجام نرسید. من به عنوان بازیکن خاطرات خوب و فراموش نشدنی از لیگ قهرمانان داشتم و می دانم این رویداد برای هواداران تا چه اندازه مهم است. هواداران را نمی توان از فوتبال جدا کرد چون فوتبال بدون آنها مفهومی ندارد و خوشحال هستم که لیگ قهرمانان تغییری نخواهد کرد.یوفا البته اعلام کرده است از سال ۲۰۲۴ چهار تیم جدید به لیگ قهرمانان اروپا اضافه می شوند و بازیها دیگر به صورت گروهی برگزار نمی شود. یوفا این اصلاحات مورد نظر خود را تایید کرده است و قرار است به مرحله اجرا دربیاید.
برچسب ها: سوپرلیگ اروپا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها