به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۲۶۷۵۰۹

ترفندهای رنگ کردن ابرو در خانه

گروه سلامت و زیبایی:
رنگ ابرو روشن چه رنگی خوبه؟ 
قیمت رنگ ابرو چقدر است؟ 
بهترین مارک رنگ ابرو چه مارکی است؟ 
سوال هایی که در نوشتار بالا مطرح می شود ممکن است برای هر شخصی پیش آید، اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که این سوالات برای شما پیش می آید در ادامه با الانزا همراهد باشید. 

رنگ کردن ابرو در خانه

ترفندهای رنگ کردن ابرو در خانه

بطورکلی رنگ ابرو کار بسیار ساده و آسانی است ک با رعایت چند تکنیک ریز و ساده می توان رنگ ابرویی حرفه‌ای و زیبا داشت. از آنجایی که رنگ کردن ابرو تغییری شگرف در صورت ایجاد خواهد کرد از جمله کارهایی است که علاقمندان خاص خود را داشته و ضمن آن عده ای دیگر نیز هستند که به رنگ کردن ابروهای خود علاقه ای نداشته و رنگ کردن ابروها را اصلا مفید و درست نمی دانند. این افراد معتقدند که بدون رنگ و با استفاده از سایه، مداد و ریمل ابرو می توانند رنگ ابروهای خود را تغییر بدهند، شاید این موضوع اصولی به نظر برسد اما فراموش نکنید که در برخی مواقع نیاز به رنگ کردن حتمی بوده و با ابزار آرایشی ابرو نمی توانید رنگ ابروهای خود را رنگ پوست و موهای خود هماهنگ کنید. 
جالب است بدانید که آرایشگرهای حرفه ای معتقد هستند که رنگ ابرو باید یک درجه از موهایتان تیره تر باشد و برخی دیگر نیز با این حرف موافق نبوده و نظرات مختلفی در این حوزه وجود خواهد داشت. به همین منظور در این نوشتار با سعی داریم تا شما را با اصولی ترین تکنیک رنگ کردن ابرو در خانه آشنا کنیم تا در شرایط خاص خودتان بتوانید ابروهایتان را رنگ کنید. 

ابزار مورد نیاز برای رنگ کردن ابروها
•    رنگ مخصوص ابرو
•    برس رنگ ظریف مناسب برای رنگ ابرو
•    ظرف شیشه ای برای ترکیب رنگ ابرو
•    اکسیدان مخصوص رنگ ابرو
•    پنبه برای پاک کردن رنگ از روی ابرو
•    وازلین یا کرم مرطوب کننده برای مرطوب کردن نواحی اطراف ابرو

ترفندهای روشن کردن ابرو 

ترفندهای روشن کردن ابرو 
برای روشن کردن ابروهایتان تنها کافیست چند نکته ذکر شده در مطلب زیر را انجام بدهید، تا پس از آن شاهد ابروهایی خوش رنگ و زیبا باشید. 
1.    ابتدا ابروهای خود را مرتب کنید و قبل از هرکاری صورت تان را عاری از هرگونه آلودگی کنید.
2.    پس از خشک کردن ابروهایتان نیاز است تا اطراف ابروها را با کرم مرطوب کننده چرب نمائید.
3.    معمولا ظرف مخصوص رنگ باید شیشه ای باشد، با این حساب در یک ظرف کوچک رنگ مخصوص ابرو را ترکیب نمائید و با برس مخصوص مخلوط کنید.
4.    برای روشن شدن ابروهایتان بسته به جنس فولیکول های موی ابرو خود باید 5 الی 10 دقیقه رنگ ابرو روی ابروهایتان بماند، اما اگر می خواهید ابروها فقط کمی روشن شود تنها 5 دقیقه کافی است.
5.    توجه داشته باشید که ابروها را در مدت 5 الی 10 دقیقه مرتب چک نمائید.
6.    در نهایت پس از آنکه از رنگ گرفتن ابروهایتان مطمئن شدید نیاز است تا با پنبه یا دستمال کاغذی رنگ را از روی ابروهای خود پاک کنید و صورت خود را بشوئید.
7.    نکته ای که همیشه باید به یاد داشته باشید این است که در صورت نارنجی یا زرد شدن ابروهایتان، کمی از واریاسیون بنفش را با اکسیدان مخلوط کنید و به ابروهای خود بزنید و حدود 10 دقیقه صبر کنید بعد از آن ابروهایتان را بشوئید.
نکته: فراموش نکنید که دکلره کردن مرتب ابروها می تواند آسیب جدی به ابروهای شما وارد کرده و دچار ریزش ابرو شوید. 

ترفندهای تیره کردن ابرو 
تیره کردن ابرو مانند روشن کردن آن خیلی کار سختی نبوده و شما می توانید با چند تکنیک ساده آن را انجام بدهید، مراحل اولیه تیره کردن ابروها همانند روشن کردن می باشد با این تفاوت که بهتر است این مراحل را هم طبق نوشته های زیر انجام بدهید تا نتیجه کارتان همانطور که می خواهید شود. 
1.    صورت خود را تمیز بشوئید.
2.    کمی وازلین یا کرم مرطوب کننده برای اطراف ناحیه رنگ شده.
3.    یک سانتی متر از رنگ انتخابی خود را به همراه سه قطره اکسیدان مخلوط کنید و با برس مخصوص مخلوط کنید.
4.    رنگ ابرو را به همه ی قسمت های ابروی خود بزنید و تمامی قسمت ها را با رنگ بپوشانید.
5.    برای رنگ تیره مدت زمان مصرفی 1 دقیقه کافی است.
6.    پس از یک دقیقه می توانید رنگ ابروی خود را با پنبه تمیز کنید و پس از آن صورت خود را بشوئید.
اکسیدان مصرفی برای ابرو چه اکسیدانی است؟ 
فراموش نکنید که اکسیدان رنگ مو با اکسیدان رنگ ابرو بسیار تفاوت داشته و شما برای رنگ کردن ابروهای خود به اکسیدان مناسب ابرو نیاز خواهید داشت. ابروها به دلیل آنکه موی کمتری به نسبت موی سر دارد و خیلی سریع تر رنگ می گیرد نباید از محصولات مو برای آن استفاده شود چرا که آسیب به موهای ابروی شما وارد می کند با این حساب برای آسیب کمتر ابروها نیاز به محصولات ضعیف تر است. اکسیدان مصرفی برای ابروها باید حداقل 9/1 باشد و نهایت تا سه پیش برود و در صورت تمایل به رنگ روشن نیاز است از شماره شش استفاده کنید. شما می توانید برای خرید لوازم آرایش ابرو مانند رنگ ابرو، برس رنگ ابرو و … به مجموعه الانزا مراجعه کنید و در صورت تمایل خرید خود را به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام بدهید. 

خرید رنگ ابرو مشکی

خرید رنگ ابرو مشکی

گاهی پیش می آید که شما پس از مدتی استفاده از رنگ روشن تمایل دارید که رنگ ابروهای خود را تیره کنید، در این شرایط ما به شما پیشنهاد می کنیم که از رنگ های تیره برای این کار استفاده نمائید و در کمتر از یک دقیقه ابروهایی تیره و زیبا داشته باشید. برای خرید رنگ ابرو مشکی می توانید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید و خرید خود را انجام بدهید هر چند توصیه ما به شما این است که از رنگ ابرو مشکی برای رنگ ابروهای خود استفاده نکنید چرا که رنگ تیره به سختی رنگ دیگری را به خود خواهد گرفت. 

بهترین مارک رنگ ابرو
•    رنگ ابرو مارال
•    رنگ ابرو کیت سالنی
•    رنگ ابرو دنی وان

استعلام قیمت و خرید لوازم آرایشی از الانزا 
همانطور که می دانید رنگ ابرو محصولی بسیار مهم و حساس می باشد که هنگام خرید آن باید به نکات بسیار مهمی توجه داشته باشید، رنگ ابرو از آنجایی که در مجاورت چشم ها و پوست صورت قرار دارد باید از بهترین مواد اولیه استفاده شود با این حساب هنگام خرید رنگ ابرو باید به نکات بسیاری توجه داشته باشید و به دنبال محصولات قیمت پائین و بی کیفیت نباشید. شما می توانید برای خرید لوازم آرایش ابرو و چشم یا آگاهی از قیمت رنگ ابرو از الانزا به سایت مجموعه فروشگاه اینترنتی الانزا https://elanza.com/ مراجعه کنید و پس از بررسی کیفیت محصولات و رنگ مورد نظر خود به صورت غیر حضوری خریدتان را انجام بدهید. نکته ای بسیار مهم که باید درباره الانزا بدانید این است که این مجموعه در روزهای تعطیل نیز به صورت چت آنلاین پذیرای شما خواهد بود و در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال می توانید به صورت چت آنلاین یا با شماره تماس 02191008292 با تیم مشاوران الانزا در ارتباط باشید. 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها