به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۲۶۷۵۲۷

بررسی میزان رقم پیش فروش برج های منطقه 22 تهران و کسب اطلاعات در این زمینه

گروه کسب و کار: در منطقه 22 تهران پروژه هایی ساخته شده و یا در حال ساخت هستند که میخواهیم آن ها را از دو جهت مورد بررسی قرار دهیم. این بررسی از دو جهت موقعیت مکانی یا همان قرار گیری و دسته های سازنده انجام می شود.
موقعیت مکانی پروژه های این منطقه به سه قسمت برج های مروارید شهر، برج های اطراف دریاچه چیتگر و برج های کوهک تقسیم می شوند.
دسته هایی که این پروژه ها را ساخته اند و یا در حال ساخت هستند نیز به سه دسته تعاونی ساز، شخصی سازی و شرکت تعاونی تقسیم شده اند. حال می خواهیم به بررسی برخی از این پروژه ها بپردازیم.
 

 
بررسی و آشنایی با پروژه های مروارید شهر
پروژه های مروارید شهر از شرق به غرب به ترتیب زیر قرار گرفته اند.
 
پروژه سفیر یا S2
که در پروژه مروارید شهر، شرقی ترین منطقه می باشد. این پروژه دارای 31 طبقه بوده که 25طبقه آن مسکونی می باشد. ۵ طبقه منفی به پارکینگ و نیز 1طبقه به لابی اختصاص داده شده است. هم اکنون در مرحله اسکلت به سر می برد. این بخش متعلق به تعاونی مسکن سپاشهر می باشد.
 
پروژه مروارید ۲ یا بقیه اله ۲
در پروژه مروارید شهر واقع بوده و  دارای 30طبقه می باشد که 25طبقه برای سکونت، 4طبقه منفی برای پارکینگ و موتورخانه و انباری و 1طبقه برای لابی باشکوه اختصاص داده شده است. این پروژه در دست تعاونی مسکن کارکنان بیمارستان بقیه اله(عج) می باشد.
 
پروژه برلیان در منطقه مروارید شهر واقع شده که سازنده آن شرکت انبوه سازی مهر آفرین می باشد. از خصوصیات این پروژه میتوان به نمای سازه چوب و بسیار منحصر به فرد آن اشاره نمود که دارای 31طبقه می باشد و هم اکنون در مرحله اسکلت قرار دارد.
پروژه بهداری سپاه ( برج الماس) در منطقه مروارید شهر قرار دارد که دارای 30طبقه مسکونی می باشد. هر طبقه دارای 8 واحد است که در مجموع این برج 200واحد دارد. برج الماس متعلق به تعاونی معاونت بهداری سپاه می باشد.
 پروژه سیمان تهران که در منطقه مروارید شهر واقع شده و متلق به شرکت تعاونی سیمان تهران می باشد. 31طبقه دارد و هم اکنون در مرحله نما به سر می برد.
 پروژه F8, F7یا پروژه الهیه فرشته که در منطقه مروارید شهر قرار گرفته و توسط شرکت تعاونی عمران توسعه سپاشهر ساخته می شود. دو برج 30طبقه که به صورت 3دانگ و 6دانگ وارد بازار شده است.

 پروژه بهارستان که از پروژه های تکمیل یافته منطقه مروارید شهر می باشد. توسط مجلس ساخته شده و 30طبقه دارد.



 پروژه ایرانسازه که از نمونه های دیگر30طبقه ای تکمیل یافته در منطقه مروارید شهر بوده که سازنده آن تامین اجتماعی می باشد.
 پروژه برنامه بودجه در منطقه مروارید شهر واقع شده و توسط برنامه بودجه ساخته شده است. این پروژه دارای دو بلوک به نام های L1,L2می باشد.
 پروژه لشکر 27در منطقه مروارید شهر قرار گرفته که دارای 30طبقه می باشد. این پروژه توسط تعاونی لشکر 27در حال ساخت است.
 
پروژه خادمین واقع در منطقه مروارید شهر که توسط تعاونی مسکن شهرداری در حال ساخت است. این پروژه داری 3فاز بوده که به ترتیب زیر عنوان می کنیم:
فاز 1یا F11که دارای ۲۷ طبقه و ۱۷۶ واحد که در دست ساخت است.
فاز 2یا E10که دارای ۲۷ طبقه و ۱۷۶ واحد و در دست ساخت می باشد.
فاز 3یا E11که در مرحله گود برداری می باشد.
 
پروژه مروارید خیام در منقطه مروارید شهر قرار گرفته و توسط مهندس لالوی در حال ساخت است و در مرحله فوندانسیون قرار دارد.
 پروژه مروارید بقیه اله ۱که در منطقه مروارید شهر واقع شده  و توسط شرکت نامی اریکه پارسیان در حال ساخت است و دارای 30طبقه می باشد.
 


پیش فروش برج های منطقه 22 به چه صورت انجام می شود؟
شرایط پیش فروش برج های منطقه 22 تهران در حالت کلی به یک صورت نیست! بلکه هرکدام از آن ها بر حسب نوع قرارداد، میزان رقم و.... در دسته بندی های متفاوتی تقسیم بندی خواهند شد که این موضوع در نهایت می تواند تاثیر بسیار زیادی در روند کار داشته باشد. در همین خصوص برای کسب اطلاعات بیشتر باید به سایت هایی که به صورت تخصصی بر این موضوع فعالیت می کنند، مراجعه کنید تا بتوانید با ارقام دقیق و مراحل پیش فروش این نوع از سایت ها آشنا شوید. در این زمینه ما سایت دیار 22 را به شما عزیزان معرفی می کنیم.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها