به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۲۶۷۵۲۹

با خرید نرم افزار دندانپزشکی تجربه مخاطبان خود را بهبود ببخشید!

گروه کسب وکار: شاید برای شما هم پیش آمده باشد که ساعت های طولانی را در مطب دندانپزشک سپری کرده باشید و حسابی باعث اتلاف وقت شما شده باشد. احتمالا همه ما پس از چنین تجربه ناخوشایندی دیگر به مطب دندانپزشکی مذکور نخواهیم رفت و تجربه خود را به دیگران نیز پیشنهاد نخواهیم کرد.
همه این تجارب بد و ناخوشایند برای بیماران تنها با داشتن یک سیستم مدیریتی برای ارائه وقت دندانپزشکی به طور منظم و سروسامان یافته قابلیت کاهش را دارد و چاره کار تنها یک برنامه دندانپزشکی است.



در حقیقت با خرید نرم افزار دندانپزشکی شما میتوانید وقت‌دهی به بیماران را تا حد زیادی مدیریت کنید علاوه بر این شما میتوانید پذیرش و تشکیل پرونده دندانپزشکی را به صورت آنلاین انجام دهید که با توجه به شیوع بیماری کرونا امری بسیار مهم و قابل توجه به حساب می‌آید و تجربه آرامش بخشی را برای بیماران به ارمغان خواهد آورد.
یکی از مهم‌ترین مواردی که در خرید نرم افزار دندانپزشکی باید به آن توجه کرد امکان استفاده از دموی آن نرم افزار است به طوری که بتوان به طور کامل با قابلیت های آن آشنا شد. علاوه بر این باید تا حد مناسب و خوبی اجازه ورود دیتا و اطلاعات بیماران را در آن به کاربر داده شود تا بررسی کرد که ایا این نرم‌افزار برای ما کاربردی و مفید خواهد بود یا خیر.
یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار مدت زمان دسترسی به دموی این نرم‌افزارها، در صورت وجود است. باید زمان این دسترسی به نحوی باشد که به طور کامل بتوان تحلیل و آنالیز کرد و بررسی کرد که این نرم‌افزار چه قابلیت هایی دارد و آیا برای ما مناسب است یا خیر.



در حقیقت با توجه به این که نرم افزار برنامه دندانپزشکی به یکی از مهم‌ترین ضروری‌ترین ابزار مورد نیاز هر مطب دندان‌پزشکی تبدیل شده است خرید نرم‌افزار دندان‌پزشکی میتواند در صرفه جویی هزینه و زمان پرسنل گامی بلند بردارد.
برنامه دندانپزشکی لبخند یکی از بهترین نرم افزارهای موجود در بازار بوده و امکانات فوق‌العاده مناسب و متنوعی را برای کاربران آن به ارمغان می‌آورد. برای مثال برای دسترسی به دموی این نرم افزار نیازی به مراجعه حضوری یا دادن اطلاعات خود یا بیمارانتان به شرکت ارائه دهنده ندارید و تنها میتوانید با مراجعه به سایت https://labkhandsoft.com  به صورت رایگان از دمو این نرم افزار استفاده کرده و بررسی کنید که تا چه حد این نرم افزار مناسب شماست.

نرم افزار اندروید دندانپزشکی
نرم افزار مدیریت دندانپزشکی لبخند قابل اجرا بر روی کامپیوتر است. علاوه بر این روی گوشی های اندروید و آی او اس هم قابلیت نصب را دارد تا با ارائه نرم افزار اندروید دندانپزشکی و آی او اس آن شما به طور کامل در هر زمان و مکانی بتوانید مطب دندانپزشکی و بیماران را مدیریت کنید.
یکی از مهم ترین خاصیت های این نرم افزار دندانپزشکی این است که شما پس از تهیه آن هم در هر صورت بروز هرگونه مشکل و خطایی میتوانید به راحتی با پشتیبانی تماس گرفته و مشکل خود را با پشتیبانان آنلاین نرم افزار دندانپزشکی لبخند در میان بگذارید پشتیبانان در کمترین زمان و بهترین نحو مشکل و سوال شما را رفع خواهند کرد.



مزیت ها و ویژگی های برنامه دندانپزشکی
 در اینجا به ذکر برخی از ویژگی های منحصر به فرد برنامه دندانپزشکی لبخند که این نرم افزار را متمایز میکند اقدام کردیم.
1.    امکان ثبت سوابق درمانی و پرونده بیمار به صورت پرونده تخصصی دندانپزشکی همراه با چارت گرافیکی اصلی و شیری با قابلیت ثبت طول کانال ریشه دندان و رهگیری درمان های انجام شده روی یک دندان خاص، همچنین امکان ثبت تشخیص(طرح درمان) و درمان و مدیریت وضعیت هر درمان، مدیریت عکس های رادیولوژی(OPG، دوربین های داخل دهانی، RVG، فسفرپلیت و تصاویر اسکن شده) و اسناد پزشکی
2.    پرونده مالی بیمار شامل پرداخت های نقد، کارت و چک بیمار با صدور قبض پرداخت و ثبت بیعانه، بازپرداخت وجه و عودت به ازای درمان های دندانپزشکی انجام شده و امکان تقسیط و قسط بندی درمان همراه با گزارش صورت حساب بیمار
3.    سیستم نوبت دهی با تاریخ و ساعت حضور به ازای هر دندانپزشک همراه با هشداردهی روزهای تعطیل تقویم و مطب و کلینیک دندان پزشکی با صدور رسید نوبت دهی و امکان پایش لحظه ای وضعیت حضور بیمار در وقت ملاقات تعیین شده و نیز ثبت اطلاعات پیگیری حضور بیمار در مرکز دندانپزشکی
4.    پشتیبان گیری اتوماتیک و دستی از اطلاعات ثبت شده و عکس های رادیولوژی و اسناد پزشکی بارگذاری شده در نرم افزاردندانپزشکی لبخند به صورت مجزا
5.    قابلیت اتصال به دستگاه‌های جانبی و سنسورهای تصویربرداری و فسفرپلیت، دوربین های داخل دهانی، اثر انگشت، ضبط صدا، کارت مایفر، بارکدخوان، POS و نمایشگر تلفن(Caller ID)، پرینتر و فیش پرینتر
6.    انبارداری با تعریف کالاهای دندانپزشکی، ثبت ورود و خروج کالا از انبار، گزارش های ویژه انبارگردانی و مدیریت کالاها(تاریخ انقضای کالا، حداقل و حداکثر موجودی و ...) و قابلیت ثبت خریدهای انجام شده از مراکز خرید و فروشگاه های مختلف با مدیریت پرداخت هزینه به آن ها
7.    مدیریت کارمندان مرکز دندانپزشکی، ثبت حقوق و دستمزد و حضور و غیاب با قابلیت اتصال به سنسور اثر انگشت جهت ثبت اتوماتیک تردد پرسنل

این نرم افزار مدیریتی شما را از هر نرم افزار جانبی دیگری کاملا بی نیاز کرده و تا حد زیادی نظم و آرامش را به کلینیک شما هدیه خواهد داد. برای دسترسی به نسخه دموی این نرم افزار به صورت رایگان به سایت https://labkhandsoft.com مراجعه کنید.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها