کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زد و خورد بازیکنان و هواداران بعد از سقوط شالکه

1 ارديبهشت 1400 ساعت 17:23


گروه ورزشی: هواداران تیم فوتبال شالکه بعد از سقوط این تیم از بوندسلیگا، با بازیکنان درگیر شدند.به گزارش ایسنا، بعد از سقوط تیم شالکه به بوندسلیگای ۲ که با شکست برابر آرمینیا بیله فیلد قطعی شد، هواداران با هجوم به ورزشگاه با بازیکنان درگیر شدند.
 

شالکه بعد از ۳۰ سال بازی در سطح نخست فوتبال آلمان و حتی حضور در لیگ قهرمانان، فصل بعد در دسته پایین‌تر بازی خواهد کرد. هواداران که از این وضعیت ناراحت بودند به ورزشگاه هجوم بردند و بعد از دیدار با بازیکنان درگیر شدند که گزارش شده است چندین بازیکن تیم مورد ضرب و شتم قرار گرفتد.

باشگاه با محکوم کردن این حمله اعلام کرد عده‌ای از هواداران خارج از حد خود، به بازیکنان حمله کردند و وضعیتی ایجاد کردند که تیم با مشکل مواجه شود. با تمام ناامیدی قابل درک و عصبانیت از سقوط به بوندس لیگا ۲  باید اتحاد خودمان را حفظ کنیم.پلیس در گزارش خود آورده است به یک‌باره عده زیادی از هواداران با بازیکنان درگیر شدند و عده‌ای اقدام به پرتاب تخم مرغ کردند و عده‌ای نیز با لگد زدن به بازیکنان، باعث ایجاد یک درگیری گسترده شدند.

شالکه در این فصل با بحران زیادی روبه‌رو بود و حتی قبل از داربی روهر با بوروسیادورتموند نیز این اتفاق رخ داد و هواداران و بازیکنان با هم درگیر شدند. شالکه که فصل ناامیدکننده‌ای را سپری کرد در قعر جدول رده‌بندی لیگ قرار گرفت و به دسته پایین‌تر سقوط کرد.


کد مطلب: 267607

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/267607/زد-خورد-بازیکنان-هواداران-بعد-سقوط-شالکه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir