به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب : ۲۶۷۶۲۳

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم/جدول

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم/جدول
گروه اقتصادی: ارزش سهام عدالت بعد از یک روز رشد باز هم در مدار منفی قرار گرفت و بعد از رشد کم دیروز، در پایان معاملات امروز کاهش چشمگیری داشت و بیش از ۱۳۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد. شاخص بورس در اولین روز اجرای دامنه نوسان منفی سه درصدی، مانند روزهای گذشته روند نزولی داشت و نقشه بازار بعد از یک روز سبز، دوباره قرمزپوش شد و در پایان معاملات امروز چهارشنبه اول اردیبهشت‌ماه با ریزش ۱۲ هزار و ۵۲۷ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۰۷ هزار و ۶۲ واحد رسید. در این روز شاخص کل ۱.۰۳ درصد و شاخص هم‌وزن ۰.۳۷ درصد کاهش داشت. فارس، فولاد، فملی، شستا، شپنا، وغدیر و شتران امروز بیشترین تاثیر را در ریزش بورس داشتند و وپاسار، وبملت و وکار سبزترین نمادها در روز سرخ بورس امروز بودند.«شستا»، «وبملت» و «فملی» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.
 
ارزش روز سهام عدالت
در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۹۸۲ هزار و ۲۵۳ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱.۶ درصد معادل ۱۳۰ هزار و ۴۳۶ تومان کاهش داشت.با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۷۸۹ هزار و ۳۵۱ تومان رسیده است.

ارزش روز دارایکم
قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۵۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۰۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد.
برچسب ها: سهام عدالت
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها