به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۲۶۷۶۵۱

لباس کار اداری زنان

گروه کسب و گار:لباسکار و لباس فرم از جمله ملزوماتی است که در ابتدای شروع هر نوع کسب و کاری، به منظور یکسان سازی پوشش کارکنان و نظم بخشیدن به محیط کار، مورد توجه کارفرمایان قرار میگیرد.
لباس کار اداری زنان
لباس کار در اماکن مختلف نظیر کارخانجات، شرکتها و موسسات خدماتی، رستورانها، کارگاهها و مراکز صنعتی، مدارس، فروشگاهها و ... مورد استفاده قرار میگیرد و در انواع گوناگونی نظیر لباس کار دو تکه (کاپشن و شلوار) ، لباس کار یکسره (خلبانی)، شلوار پیش بندی و دوبنده، لباس رستورانی، یونیفرم اداری و پرسنلی، لباس فرم مدارس، البسه بیمارستانی، روپوش پزشکی و پرستاری و ... تولید و عرضه میشود.

فروشگاه لباس فرم اداری در تهران
فروشگاه مانتو اداری  باران دخت نیز مجموعه ای از فرم های اداری در رنگ های مشکی، سرمه ای، خاکستری، مدل یقه هفت و … را تولید کرده و در سایت خود توضیحات کاملی درباره هریک ارائه داده است.چندین سال است که در زمینه فرم اداریفعالیت داریم به حول قوه الهی توانسته ایم با شرکت های بزرگی رزومه کاری درخشان و برگ زرینی بر افتخارات باران اضافه نماییم شرکت های بزرگی همچون :(تدارکات بانک ملی، بانک حکمت ، شرکت سامسونگ ، شرکت مهندسی شقایق و ..) ، شرکت باران دخت با داشتن کد اقتصادی اماده  عقد قرار داد با تمامی شرکت ها و ارگان های  دولتی و غیر دولتی  هستیم.

مانتو شلوار ادری
تولید کننده و عرضه کننده شک ترین مانتو شلوار اداری  و پرسنلی، لباس فرم اداری  ، انواع مانتو های اداری ، مانتو شلوار فرم مجلسی  پذیرش سفارش انواع طرح های مختلف به سلیقه مشتری با بیش از 20 سال تجربه و بهترین طراحان در این زمینه و همچنین تولید کت و شلوار ، یونیفرم اداری ، مقنعه از بهترین پارچه های خارجی و داخلی در طرح ها و مدل های درخواستی برای بانک ها ، ادارات ، موسسات ، آژانس های هواپیمایی و دیگر ارگان ها که با اعزام اکیپ های مجرب جهت اندازه گیری پرسنل ها ، انجام می گیرد.

انتخاب مانتو شلوار اداری
در بسیاری از شرکت‌های خصوصی و یا دولتی، فرم و یا تم رنگی خاصی برای پوشش آقایان و بانوان در نظر گرفته می‌شود که در نگاه اول تداعی کننده پرسنل سازمان‌های هواپیمایی و یا بانک‌ها در ذهن مخاطب می‌باشد. البته که با توجه به سازمان مورد نظر پوشش یکپارچه کارمندان علاوه بر نظمی که به سازمان مربوطه می‌دهد، می‌تواند در امر بازاریابی و فروش بیشتر به این سازمان کمک کند.



مانتو شلوار اداری در تهران
مانتو یکی از لباس‌هایی است که در کمد لباس هر بانویی به‌وفور یافت می‌شود و در مدل‌های بسیاری متنوعی تولید می‌شوند. تنوع این محصول به‌قدری گسترده است که کمتر بانویی را می‌توانید ببینید که مانتویی شبیه دیگری داشته باشد. مانتوهای زنانه در مدل‌های متنوعی مانند اداری، مجلسی، اسپرت، روزانه و … تولید می‌شوند. هرکدام از این مدل‌ها طرح و جنس خاص خود را دارند. مانتوها به‌صورت ست مانتووشلوار نیز تولید می‌شوند، که این ست‌ها کاربرد فراوانی در مدرسه، اداره و محل کار دارند. یکی از انواع ست‌های این محصول که کاربرد فراوانی هم دارد مانتو شلوار اداری است.

ویژگی بهترین مانتوهای اداری چیست؟
در بسیاری از شرکت‌های خصوصی و یا دولتی، فرم و یا تم رنگی خاصی برای پوشش آقایان و بانوان در نظر گرفته می‌شود که در نگاه اول تداعی کننده پرسنل سازمان‌های هواپیمایی و یا بانک‌ها در ذهن مخاطب می‌باشد. البته که با توجه به سازمان مورد نظر پوشش یکپارچه کارمندان علاوه بر نظمی که به سازمان مربوطه می‌دهد، می‌تواند در امر بازاریابی و فروش بیشتر به این سازمان کمک کند.
 
 
لباس فرم اداری زنانه دارای چه ویژگی هایی می باشد؟
لباس فرم اداری زنانه لباسی است که در جلسات رسمی و مهمی مانند جلسات اداری، سمینارهای کاری، كنفرانس‌های مختلف، سخنرانی ها، میهمانی‌های اداری و دیدارهای رسمی استفاده می شود. چنین لباسی دارای ویژگی های خاصی است تا بتوان آن را لباس فرم اداری زنانه دانست. ویژگی هایی از جمله:
•    در هیچ یک از مکان های رسمی با مانتوی تک ظاهر نشوید. چرا که مانتوی تک مناسب محیط های رسمی نبوده و بهتر است از مانتو و شلوار فرم اداری استفاده کنید
•    مانتو و شلوار فرم اداری بهتر است سرمه ای باشد. رنگ مشکی را در اولویت های بعد قرار دهید
•    تنها در شرایط خیلی خاص از مانتو شلوار مشکی استفاده کنید. مثلا مواقعی که به هیچ عنوان موفق به خریداری مانتو شلوار اداری سرمه ای نشده اید
•    در صورت تمایل به استفاده از لباس های فرم طرح دار، بهتر است لباس های خط داری را انتخاب کنید که خطوط آن بسیار نازک و ظریف هستند
•    لباس های طرح داری که جلب توجه می کنند ( مانند شلوار مشکی با خطوط درشت سفید و یا چهار خانه) یک فاجعه ی عظیم است
•    بهتر است لباس زیرین مانتوی اداریتان سفید یا آبی آسمانی خیلی کم رنگ و ساده باشد
•    در صورت استفاده ی زنان از کراوات، بهتر است رنگ هایی مانند قرمز و بنفش را انتخاب کنند
•    از کمربندی چرمی، ساده و مشکی به همراه سگک ساده استفاده کنید
•    شلوار انتخابی شما باید فاقد هر گونه چین باشد
شرکت تولیدی باران دخت با مدیریت علی محمد طاعتی
فعالیت خود را در سال ۱۳۷۹ با هدف تولید انواع لباس فرم ، مانتو فرم اداری، مانتو اسپرت ، مانتو مجلسی ، پالتو ، در تهران آغاز نمود و یکی از متولیان در عرصه تولید پوشاک می باشد.
همچنین توانست با بهره گیری از امکانات و ابزار آلات بروز صنعتی با پرسنلی مجرب و کارآمد با استفاده از متد روز دنیا محصولات باکیفیت بالا، قیمت مناسب و سرعت در تولید و
تحویل با استفاده از  پارچه های مرغوب ,یکی از برندهای مطرح و معتبر دوخت پوشاک کشور باشد ، هم اکنون باران دخت با ۴۵ نمایندگی در سراسر کشور توانسته نیاز های کارخانه ها وشرکت های بزرگ ایرانی را پاسخ دهد
شما میتوانید از طریق سایت رسمی باران دخت به خرید انواع مانتو شلوار اداری بپردازید.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها