به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۲۶۷۶۵۴

کمبود ۵٠ درصدی نیرو در اورژانس تهران

کمبود ۵٠ درصدی نیرو در اورژانس تهران
 
گروه جامعه:رییس مرکز اورژانس تهران گفت: طبق استاندارد های جهانی اورژانس باید تا ۵۵٠٠ نیروی عملیاتی داشته باشد که تقریبا ۵٠ درصد کمبود نیرو داریم.
دکتر پیمان صابریان، در خصوص نیاز مرکز اورژانس تهران به افزایش پرسنل اظهار کرد: در حال حاضر اورژانس تهران ٢۵٠٠ نفر نیرو و ٢٢۴ پایگاه نیز دارد و متوسط آمبولانس فعال روزانه این مرکز ٢۵٠ دستگاه است همچنین روزانه حدود ٢٢٠ موتورلانس فعال هستند. 
رییس مرکز اورژانس تهران افزود: با توجه به اینکه اورژانس روزانه ١۵ هزار تماس و ۵۰۰۰ ماموریت دارد، طبق استاندارد های جهانی باید تا ۵۵٠٠ نیروی عملیاتی داشته باشد که تقریبا ۵٠ درصد کمبود نیرو داریم.
صابریان افزود: با توجه به این شرایط همکارانم بهترین خدمات را ارایه می کنند و در مدت زمانی که حدودا ١۴ دقیقه است به بالین افراد می رسند اما اگر نیروها به تعداد استاندارد افزایش پیدا کند، می توانیم این زمان را کاهش دهیم و خدمات را بهتر ارایه کنیم. 
وی گفت: شهرداری تهران در خصوص ایجاد پایگاه با ما همکاری خوبی داشته است و  توانستیم در مناطقی که پیک های تراکمی داشتیم پایگاه ایجاد کنیم اما باز هم اگر نیروی انسانی به اورژانس افزوده شود، نقاطی وجود دارد که با فعال کردنشان و ایجاد پایگاه در آن مناطق، زمان رسیدنمان را کاهش می‌دهیم.
برچسب ها: تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها