به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : ۲۶۷۶۷۸

مازندران هفته بعد هم ورود ممنوع شد

مازندران هفته بعد هم ورود ممنوع شد
گروه جامعه: رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های تردد کرونایی به شدت در مبادی ورودی استان در حال اجرا است، گفت:تمامی مبادی ورودی مازندران برای هفته آینده نیز به روی خودرو‌های غیر بومی مسدود خواهد بود.
سرهنگ قدمی افزود:پلیس در مبادی ورودی استان در محور‌های هراز، کندوان، سوادکوه و محور‌های شرقی و غربی استان به صورت ایست و بازرسی مستقر شده و اجازه تردد به خودرو‌های غیر بومی را به هیچ وجه نمی‌دهد.
وی گفت: گشت‌های کنترل پلیس راه استان در محدوده تونل کندوان محور چالوس، محدوده پلور در محور هراز، ورودی شهر پل سفیدسوادکوه، در سه راهی تلمادره محور ساری سمنان و ورودی گیلان به مازندران در رامسر مستقر هستند. او با بیان اینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز در ۵۷ نقطه ورودی شهر‌های استان حضور دارند، افزود: افرادی که بدون داشتن مجوز قصد ورود به مازندران را داشته باشند اعمال قانون و به مبدا بازگردانده می‌شوند.
سرهنگ قدمی گفت: محدودیت‌های شبانه کرونایی همچنان در همه شهر‌های استان از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد اعمال می‌شود و متخلفان جریمه می‌شوند. او از افراد خواست با توجه به خلوتی جاده‌ها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و همه سرنشینان خودرو کمربند ایمنی را ببندند.
برچسب ها: مازندران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها