کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازتاب پیروزی الدحیل برابر استقلال در قطر

2 ارديبهشت 1400 ساعت 17:59


گروه ورزشی: رسانه‌های قطری پیروزی ارزشمند الدحیل برابر استقلال را بازتاب دادند و از درخشش مهاجم بلند قد این تیم سخن به میان آوردند.

 الدحیل در یکی از حساس‌ترین بازی‌های روز سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال رفت. این دیدار جذاب و پر گل از آب درآمد و در نهایت این الدحیل بود که توانست با نتیجه چهار بر سه به پیروزی دست پیدا کند و صدرنشین شود.
پیروزی الدحیل برابر استقلال در رسانه های قطری بازتاب داشت.
روزنامه الرای:
"انجام ماموریت برابر قهرمان ایران"
این روزنامه قطری نوشت: الدحیل ماموریت سوم خود را با چهار گل هیجان انگیز برابر قهرمان ایران به اتمام رساند. شاگردان لموشی سه امتیاز دیدار برابر استقلال را به دست آوردند و صدرنشین گروه شدند.
الرای در ادامه نوشت: الدحیل با شایستگی توانست در این بازی به پیروزی دست پیدا کند. با این پیروزی استقلال صدر جدول را از دست داد و این الدحیل بود که جایگزین این تیم شد.
الوطن:‌
"هت تریک اولونگا الدحیل را صدرنشین کرد
این روزنامه قطری هم نوشت: اولونگا در دیدار برابر استقلال درخشید و با هت تریک خود هم تیم را پیروز کرد و هم به صدر جدول رده بندی رساند. اولونگا ستاره بازی بود که از فرصت های به دست آمده به خوبی استفاده کرد و سه گل به ثمر رساند تا تیمش جای استقلال را در صدر جدول رده بندی این گروه بگیرد.
استاد الدوحه:
" الدحیل با چهار تایی کردن استقلال به صدر جدول رده بندی صعود کرد"
استاد الدوحه با تیتر فوق نوشت: الدحیل دومین پیروزی خود را در گروه سوم به دست آورد و در دیداری که در جده برگزار شد با نتیجه ۴ بر سه به پیروزی دست پیدا کرد. نیمه نخست جذاب و پر گل بود که در آن ۵ گل به ثمر رسید. ستاره بازی اولونگا بود که توانست سه گل به ثمر برساند تا الدحیل با ۷ امتیاز صدرنشین گروه شود این درحالی است که استقلال با ۶ امتیاز در رده دوم قرار گرفت.
الکاس:
" الدحیل استقلال ایران را شکست داد"
الکاس هم نوشت: الدحیل در سومین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال رفت و توانست با نتیجه ۴ بر سه به پیروزی دست پیدا کند. با این پیروزی تیم ۷ امتیاز شد و جای استقلال را در صدر جدول رده بندی گرفت.
استقلال بازی را بهتر آغاز کرد و یک گل زود هنگام را توسط مطهری به ثمر رساند. الدحیل برای جبران گل خورده زیاد صبر نکرد و اولونگا توانست با یک ضربه سر گل تساوی را به ثمر برساند. بازی هجومی الدحیل باوجود زدن گل تساوی ادامه پیدا کرد و خود اولونگا از اشتباه مدافع استقلال نهایت استفاده را برد و گل دوم را هم به ثمر رساند.
" استقلال به بازی برگشت و در دقیقه ۳۴ گل تساوی را به ثمر رساند. الدحیل بار دیگر به کارهای هجومی روی آورد این درحالی بود که استقلال به دفاع روی آورده بود و به دنبال ضد حملات بود. قبل از اینکه نیمه نخست تمام شود الدحیل این بار توسط عبدالله الاحرق به گل رسید تا نیمه نخست را پیروز به رختکن برود.
جذابیت و هیجان در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد. استقلال به دنبال گل تساوی بود و الدحیل هم افزایش اختلاف. این استقلال بود که در دقیقه ۷۴ گل تساوی را به ثمر رساند اما الدحیل تسلیم نشد و برای قرار گرفتن در صدر جدول و شکست استقلال بازهم حمله کرد تا اینکه مزد خود را گرفت و اولونگا گل سوم خود را در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند تا الدحیل پیروز بازی شود.


کد مطلب: 267685

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/267685/بازتاب-پیروزی-الدحیل-برابر-استقلال-قطر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir