به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : ۲۶۷۶۹۱

بهترین شرکت‌ها برای کار در سال ۲۰۲۱

بهترین شرکت‌ها برای کار در سال ۲۰۲۱
گروه اقتصادی: روزنامه «دنیای اقتصاد»  نوشت: Fortune برای انتخاب ۱۰۰ شرکت برتر برای کار در سال ۲۰۲۱ به‌عنوان یک مکان عالی برای کار (Great Place to Work) بیش از نیم‌میلیون کارمند را در مورد موضوعاتی از جمله اینکه شرکت در مواقع بحران چقدر قابل اعتماد، دلسوز و منصفانه است و نیز در مورد قرارداد سلامت جسمی، عاطفی و مالی کارکنان و میزان تاثیرگذاری شرکت بر جامعه، مورد بررسی قرار داد.
  در این بررسی تفاوت تجارب کارمندان بسته به نقش شغلی، جنسیت، نژاد / قومیت، وضعیت حقوق و دستمزد و سایر ویژگی‌ها مورد توجه قرار گرفت تا اطمینان حاصل شود که شرکت یک محل کار عالی برای همه ایجاد می‌کند. ضمن آنکه ۶۰ درصد از امتیازات هر شرکت براساس بازخورد محرمانه کارکنان بوده و ۴۰ درصد باقی‌مانده براساس برنامه‌هایی است که هر شرکتی برای حمایت از مردم و جوامع خود در واکنش به همه‌گیری ویروس کرونا ایجاد کرده‌ است.
در ادامه با برترین شرکت‌ها و آنچه کارکنان در مورد آنها می‌گویند، بیشتر آشنا می‌شویم:
Cisco
زمینه فعالیت: فناوری اطلاعات
۹۷ درصد کارکنان می‌گویند که این شرکت مکانی عالی برای کارکردن است.
درباره شرکت: هدف Cisco تامین آینده‌ای فراگیر برای همه است. ما به قدرت فناوری و آنچه برای جوامع، مشاغل و دولت‌های ما در سراسر جهان امکان‌پذیر است، اعتقاد داریم.
فرهنگ شرکت Cisco براساس تجربه کارکنان آن: ۹۸ درصد، زمانی که نیاز به مرخصی دارم، قادر به مرخصی گرفتن هستم. ۹۸ درصد، افتخار می‌کنم که به دیگران می‌گویم اینجا کار می‌کنم. ۹۷ درصد، هنگام پیوستن به شرکت، احساس خوشایندی داریم. ۹۷ درصد، مدیریت در فعالیت‌های تجاری خود صادق و اخلاقی است. ۹۷ درصد، وقتی به آنچه انجام می‌دهیم نگاه می‌کنم، احساس غرور می‌کنم.
- چرا در Cisco کار کنیم؟
ببینید کارمندان درباره آنچه Cisco را به یک محل کار عالی تبدیل می‌کند چه می‌گویند. این کلمات از نظرات کارمندان طی یک نظرسنجی گرفته شده است:
مردم، تیم، رهبری، فرهنگ، احساس، خانواده، زندگی، منعطف‌بودن، عشق،  سلامتی، راستی، مشتریان، درستی، برتری،  تمرکز، انجمن، غرور، جدید، بخشنده، منحصربه‌فرد، راهنما، حیرت‌آور و ...
آنچه کارمندان Cisco می‌گویند: توجهی که تیم اجرایی به سلامت و رفاه جامعه پیرامون دارند، فوق‌العاده است. رهبری شرکت تلاش می‌کند تا مطمئن شود که شرکت عضوی فعال در جوامعی است که در آن فعالیت می‌کنیم و سریعا منابع را برای حمایت از آسیب‌پذیرترین افراد اختصاص می‌دهیم. من همچنین از تمرکز مدیرعامل در مسائل عدالت اجتماعی، به‌ویژه مواردی که از جامعه‌ سیاه‌پوستان حمایت می‌کنند، احساس خوشحالی می‌کنم. قبل از اینکه این کار مرسوم شود، وی گوش شنوا داشت و اقدامات استراتژیک و معنی‌دار معتبری را انجام می‌داد.
Salesforce
زمینه فعالیت: فناوری اطلاعات
۹۵ درصد کارکنان می‌گویند که این شرکت مکانی عالی برای کارکردن است.
درباره شرکت: ما با ارزش‌های خود (اعتماد، موفقیت مشتری، نوآوری و برابری) پیشرو هستیم. ما به همراه مشتریان و شرکای خود، کسب‌وکار، حرفه و دنیای خود را متحول می‌کنیم.
فرهنگ شرکت Salesforce براساس تجربه کارکنان آن: ۹۸ درصد، من احساس خوبی دارم درمورد راه‌هایی که ما برای کمک به جامعه داریم. ۹۷ درصد، افتخار می‌کنم که به دیگران می‌گویم اینجا کار می‌کنم. ۹۷ درصد، هنگام پیوستن به شرکت، احساس خوشایندی داریم. ۹۶ درصد، مدیریت در فعالیت‌های تجاری خود صادق و اخلاقی است. ۹۵ درصد، به من منابع و تجهیزات لازم برای انجام کارم را می‌دهند.
- چرا در Salesforce کار کنیم؟
ببینید کارمندان درباره آنچه Salesforce را به یک محل کار عالی تبدیل می‌کند، چه می‌گویند. این کلمات از نظرات کارمندان طی یک نظرسنجی گرفته شده است: مردم، تیم، رهبری، فرهنگ، فواید،  همه‌گیری، بخشنده، تمرکز، مشتریان، کرونا، اعتماد، احساس، حمایت، برتری، مدل، ارزش‌ها،  برابری، مراقبت، حیرت‌آور و ...
آنچه کارمندان Salesforce می‌گویند: طی این همه‌گیری، شرکت ما چهره واقعی خود را نشان داده است. آنچه تیم اجرایی برای جوامع ما و کشور ما انجام داده، بسیار برجسته است و این باعث می‌شود که من هر روز بسیار سپاسگزار باشم. در واقع، یکی از کارمندان از تیم اجرایی ما پرسید که آیا آنها می‌توانند مقدار زیادی تجهیزات حفاظت فردی (۱ PPE) را برای فراهم‌کردن سلامتی به یک قبیله بومی آمریکا ارسال کنند و تنها چند روز بعد، آنها این کار را کردند.
Hilton
زمینه فعالیت: هتلداری
۹۶ درصد کارکنان می‌گویند که این شرکت مکان عالی برای کارکردن است.
درباره شرکت: هیلتون یک شرکت هتلداری و مهمان‌پذیری جهانی پیشرو است و دارای ۱۸ نمونه نام تجاری جهانی است که بیش از ۶۳۰۰ هتل با نزدیک به یک میلیون اتاق در ۱۱۸ کشور دارد.
فرهنگ شرکت در Hilton براساس تجربه کارکنان آن: ۹۹ درصد، هنگام پیوستن به شرکت، احساس خوشایندی داریم. ۹۸ درصد، افتخار می‌کنم که به دیگران می‌گویم اینجا کار می‌کنم. ۹۷ درصد، مدیریت در اداره فعالیت‌های تجاری خود صلاحیت دارد. ۹۷ درصد، مدیریت به افراد اعتماد دارد که بدون نظارت، کار را به خوبی انجام می‌دهند. ۹۷ درصد، مدیریت در فعالیت‌های تجاری خود صادق و اخلاقی است.
- چرا در Hilton کار کنیم؟
ببینید کارمندان درباره آنچه Hilton را به یک محل کار عالی تبدیل می‌کند چه می‌گویند. این کلمات از نظرات کارمندان طی یک نظرسنجی گرفته شده است: تیم، اعضا، مردم، احساس، فرهنگ، فواید، رهبران، اعتماد،  تعادل،  عشق، کارکردن، هتل، حیرت‌آور، بخشنده، توانا، اصل، حرفه، مراقب، اعتماد، مفهوم، متفاوت، همکاری، ایمان، برنامه،  قدردانی،  مهمان‌نوازی، حمایت، راستی، مسافرت رفتن، فرصت، رشد و ...
آنچه کارمندان Hilton می‌گویند: من می‌توانم بسیاری از مزایای منحصربه‌فرد ارائه شده توسط هیلتون را ذکر کنم اما امسال واقعا مشخص شد که چرا هیلتون چنین مکان ویژه‌ای است. در این سال که صنعت ما ضربه بی‌سابقه‌ای از بیماری همه‌گیر کرونا خورد، ما مجبور شدیم درمورد مرخصی‌دادن تصمیمات سختی بگیریم یا اجازه دهیم برخی از اعضای تیم، ما را رها کنند. همه اقدامات با خوش‌رویی، عزت و عطوفت فوق‌العاده‌ای همراه بود. تمام تصمیمات برای کمک به افراد در بحران به همان اندازه انجام سایر امور در سال‌های قبل مهم بود و همه در راستای همدلی و حمایت بود. هر شرکتی می‌تواند در سال‌های خوب، خوب باشد؛ اما شرکت‌های بزرگی مانند هیلتون نشان می‌دهند که چگونه عظمت خود را در بحران داشته باشند و خوب بمانند.
Wegmans Food Markets, Inc
زمینه فعالیت: خرده‌فروشی
۹۳ درصد کارکنان می‌گویند که این شرکت مکانی عالی برای کارکردن است.
درباره شرکت: ما یک شرکت خانوادگی ماموریت‌محور، مبتنی بر ارزش‌ها هستیم که به مردم کمک می‌کند تا از طریق غذا زندگی سالم و بهتری داشته باشند. افراد آگاه و دلسوز ما تجربه‌ای گرم و دلپذیر را در ۱۰۴ مکان ایجاد می‌کنند و کمک آنلاین برای برنامه‌ریزی و تحویل غذا ارائه می‌دهند.
فرهنگ شرکت در Wegmans Food Markets, Inc براساس تجربه کارکنان آن: ۹۸ درصد، مشتریان ما خدماتی را که ارائه می‌دهیم «عالی» ارزیابی می‌کنند. ۹۷ درصد، هنگام پیوستن به شرکت، احساس خوشایندی داریم. ۹۶ درصد، منابع و تجهیزات لازم را برای انجام کار خود به من می‌دهند. ۹۵ درصد، درمورد راه‌هایی که ما برای کمک به جامعه داریم، احساس خوبی دارم. ۹۴ درصد، مدیریت در فعالیت‌های تجاری خود صادق و اخلاقی است.
- چرا در Wegmans Food Markets, Inc کار کنیم؟
ببینید کارمندان درباره آنچه Wegmans Food Markets, Inc را به یک محل کار عالی تبدیل می‌کند، چه می‌گویند. این کلمات از نظرات کارمندان طی یک نظرسنجی گرفته شده است: خانواده، مردم، احساس، همه‌کس، محل کار، مراقبت، کمک، درک، کار، انجمن، مشتریان، فواید، فروشگاه، زمان، فرصت‌ها، تیم، مراقب، همکاران، منحصربه‌فرد، حمایت، شغل، زندگی، مزایا، جدید و ...
آنچه کارمندان Wegmans Food Markets, Inc می‌گویند: چیزی که باعث می‌شود Wegmans یک مکان عالی برای کارکردن باشد، کارکنانی هستند که مایل به کمک به مشتریان و جوامع ما هستند؛ به‌خصوص در طول بیماری همه‌گیر که همه ما مجبور شدیم دور هم جمع شویم و تلاش بیشتری برای کمک به مشتریان و جوامعی که به آنها خدمت می‌کنیم داشته باشیم. فقط کارمندان، قفسه‌ها را تمیز نمی‌کردند، بلکه اطراف فروشگاه و بخش‌های دیگر را هم نظافت و ضدعفونی می‌کردند. این ترکیبی از مواردی بود که به ما کمک کرد تا از این بیماری همه‌گیر عبور کنیم و این کار را تا زمان نامشخص نیز ادامه خواهیم داد. من همچنین از امکان گرفتن مرخصی برای محافظت در برابر کووید-۱۹ بسیار سپاسگزارم زیرا درمورد خطر ابتلا بسیار نگران بودم برای آنکه در خانه من پدر و مادر مسن دارم که می‌توانند در معرض خطر باشند. متشکریم که تلاش خود را برای حفظ امنیت ما طی همه‌گیری انجام دادید.
Rocket Companies
زمینه فعالیت: خدمات مالی و بیمه
۹۵ درصد کارکنان می‌گویند که این شرکت مکانی عالی برای کارکردن است.
درباره شرکت: بزرگ‌ترین ارائه‌کننده وام مسکن در سطح کشور، با وسواس خود در زمینه تجربه مشتری مبتنی بر دیجیتال که از اواخر سال ۲۰۱۵، اولین تجربه رهن کاملا دیجیتالی را معرفی کرد.
فرهنگ شرکت در Rocket Companies براساس تجربه کارکنان آن: ۹۸ درصد، هنگام پیوستن به شرکت، احساس خوشایندی داریم. ۹۷ درصد، من احساس خوبی دارم درمورد راه‌هایی که ما برای کمک به جامعه داریم. ۹۶ درصد، منابع و تجهیزات لازم را برای انجام کار خود به من می‌دهند. ۹۶ درصد، امکانات ما به یک محیط کار خوب کمک می‌کند. ۹۵ درصد، مدیریت در اداره فعالیت‌های تجاری خود صلاحیت دارد.
- چرا در Rocket Companies کار کنیم؟
ببینید کارمندان درباره آنچه Rocket Companies را به یک محل کار عالی تبدیل می‌کند، چه می‌گویند. این کلمات از نظرات کارمندان طی یک نظرسنجی گرفته شده است: فرهنگ، تیم، اعضا، مردم، وام‌ها، محل کار، منافع،  سرعت بخشیدن، عشق، مصرف‌کننده‌ها، خانواده، شوخی، توانایی، منحصربه‌فرد، فرصت‌ها، تنوع، کسب‌وکار، شغل و ...
آنچه کارمندان Rocket Companies می‌گویند: قسمت منحصر به فرد در مورد حضور در این شرکت میزان پشتیبانی از ما در اینجا است. این شرکت به جای اخراج‌کردن ما از کار یا مجبورکردن به کار خود در طول بیماری همه‌گیر در محل کار، همه ما را با تجهیزات به خانه فرستاد تا بتوانیم از خانه کار کنیم و شغل خود را حفظ کنیم. مدیر من همیشه وقتی به او احتیاج دارم بسیار کمک‌کننده است، پشتیبانی تیم من نیز حیرت‌انگیز است. اگرچه من با کار در خانه چیزهای زیادی آموخته‌ام؛ اما احساس می‌کنم حتی بدون اینکه اعضای تیمم از نظر فیزیکی در کنارم باشند، کاملا حمایت می‌شوم.
برچسب ها: شركت های جهانی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها