به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب : ۲۶۷۶۹۹

اگر قالیباف رئیس‌جمهور شود چه خواهد شد؟

اگر قالیباف رئیس‌جمهور شود چه خواهد شد؟
گروه سیاسی:  کامبیزنوروزی حقوقدان در کانال تلگرامی خود خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی در باره خطاهای او والیاس نادران، رئیس کمیسیون تلفیق مجلس سوال کرد و  نوشت:
متاسفانه بررسی جداول بودجه ۱۴۰۰ حاکی از تغییرات گسترده ارقام و اعداد پس از رأی گیری بودجه در صحن مجلس با اطلاع و تائید جنابتان می باشد تا آنجا که در کمال تعجب جداول ۲۵ روز پس از تصویب بودجه ابلاغ شده است که در نوع خود بی نظیر است.لذا باتوجه به رانت ایجاد شده برای عده‌ای خاص و تذکرات متعدد نمایندگان پیرامون این موضوع که شنیده نشده ، با هدف جلوگیری یک رانت بزرگ که منجر به ذبح قانون گرایی در نظام بودجه ریزی کشور خواهد شد این تخلف را پیگیری خواهم کرد.این اتفاق اگر رخ داده باشد در تاریخ قانونگذاری ایران و حتی جهان ، یک رخداد بی سابقه و یک رسوایی , تخلف بزرگ و غیر قابل اغماض است . اما مسأله اینجاست که قالیباف گویی در حریم امنیتی آهنین نشسته و پاسخ به هیچ چیز نمی دهد.
او که سالهاست سودای ریاست جمهوری در سر دارد ، از چیزی فروگذار نمی کند . اما هیچ مرجع نظارتی نیست که بصورت شفاف و بی طرفانه به انبوه پرسش هایی که هرروز بیشتر می شوند،رسیدگی کند و حقیقت را کشف و افشا کند. سلامت و پاکی سیاسی و مالی از مهمترین و اساسی ترین شرایط اشغال سمتهای مهمی چون ریاست جمهوری و ریاست دو قوۀ دیگر و نمایندگی مجلس است.حالا تصورش را بکنید اگر حتی نیمی از آنچه در مورد رفتار قالیباف در شهرداری و مجلس گفته شده ، درست باشد ، و اگر او به هر وسیله بر صندلی پاستور بنشیند ، ریاست جمهوری مملکت به چه حال و روزی خواهد افتاد.

 
برچسب ها: قالیباف

یوسف
United Kingdom
۱۴۰۰/۰۲/۰۲ ۲۰:۰۵
مطمئن باش که حداکثر سقف پلیدی ورذالت در ریاست جمهوری تدبیر وامید زده شده حتی اگر خود شیطان هم رئیس جمهور بشه بلای بزرگتر از انچه در این هشت سال سر این ملت دولت امید وتدبیر آورده نمیتواند بیاورد ،آقای حقوق دان معلوم الحال (371737)
۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ۰۱:۲۶
تو چقدر ساده ای که هنوز فکر میکنی اصولگراها بهتر از اصلاح طلب ها یا دولت تدبیر و امید هستند و یا برعکس.
اینها همشون برای پر کردن جیب خودشون مسئولیت قبول کردند نه برای خدمت به مردم. ما کلی از این افراد در طیف های مختلف داریم که با وجود 42 سال کار در جمهوری اسلامی هنوز بازنشسته نشده اند و بچه هاشون هم با رانت دارند کارهای اقتصادی می کنند. از نظر من همشون مثل همند. (371767)
سرباز گمنام شاغل در امور مالیاتی کشور
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۲/۰۲ ۲۳:۳۹
با سلام و عرض قبولی طاعات وعبادات حضرتعالی درود وهزاران درود بر جناب آقای کامبیز نوروزی ،اگر همه تفکر جناب آقای نوروزی را داشته باشند افرادی سلامت و پاکدست می آیند بالا نه افرادی که قبلا امتحانشونو پس داده اند وکره ای به روی خود نمی آورند حتی به این چند صدباغ باقی مانده تهران هم رحم نمیکنند ولی بدانید ایندفعه ملت نمیگذارند چون از زمان دفاع مقدس بیشتر شهید مدافع سلامت داده ایم و ملت ومردم اینطور باشد اصل انتخابات را زیر پا له میکنند خودم هم جزئی از مردم هستند یک برادر شهید داده باید مملکت را قبضه (371754)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها